Pro většinu z nás není překvapením, že monitorování hovorů
především nadnárodní společnosti běžně využívají ke sledování osob
a detailní analýze mentality svých zákazníků.
Ihned po zahájení hovoru takto má operátor k dispozici charakteristiku
klienta jako na dlani a z pravidelně aktualizovaných informací se dočítá,
že volající je např. vstřícný, orogantní atd.
Jak jste asi u svých obchodních partnerů, které pravidelně oslovujete tzv.
zapsáni?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? annas, kapka, johana 56, dědapetr, redy, gagaga před 3570 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jako nepřátelský a neochotný, zavolají jednou nebo dvakrát a pak mám pokoj.
0 Nominace Nahlásit |
Já si to jen upřesním…
Ptáš se na mé obchodní partnery (a) a nebo společnosti, které mi chtějí
pomocí telemarketingu (a jiných forem) něco mermomocí prodat – i když
to nechci (b)??
😉
😉
0 Nominace Nahlásit |
Většinou se vymluvím že řídím,ať zavolají za půl hodiny.Pak už to číslo nevěru.
0
před 3570 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
me uz ani nikdo nevola :)
ja v Cechach hned reknu do mobilu, ze ziji v zahranici ..a v Nemecku take
rikam, ze ziji v zahranici .. :)
a oni hned : aha..aha..tak to prominte..hezky den.. :)
tak ja tam u nich asi mam : ta je k nicemu :)