Avatar uživatele
Ewíík

Jak je na tom Vodafon ? Čtu reakce že pomalu ,,Krachuje" Prý kvůli vysoké Konkurenci .. Je to pravda ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4761 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanulka11

o tom nevím mám dva tel na vodafone a zatím se mi nic nedoneslo …uvidíme

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
KdoSiOdJinud

Jelikož jsou operátoři v českém zastoupení neskutečně dražší než v zahraničí, krachu bych se nebál :) Možná padají zisky oproti ostatním

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Leontyn

Jsem rád, že se na to ptáte. U Vodafone jsem od roku 2000, tedy 11 let – ještě tehdy, kdy byl Oskar. Ve všech směrech vítězil – příjemní, skvělá komunikace na pobočkách, přívětivost na call centru, žádné závazky – nemuseli jste si nijak upisovat, pro živnostníky takové slevy na telefony, že jsem nakupoval nový telefon za 7 korun.

Teď je ale vše jinak. Změnili tarify, pokud chcete po dvou letech dotovaný telefon, musíte e zavázat, že po dobu 6 měsíců utratíte nejméně tolik a tolik. Když jsem volal kvůli tarifu pro majitele inKarty (údajně tajný tarif), operátor dělal, že o ničem neví a nabídl mi 50 % slevu, když u nich zůstanu 1 rok. Tak jsem to položil, zavolal znovu, narazil na jinou a za 3 minuty jsem dostal tarif se 75% slevou neomezeně, aniž bych se musel jakkoli zavázat.

Upřímně – jdou z kopce. Vynikali vstřícností a žádnými závazky, teď nevidím mezi Vodafone, O2 a T-Mobile žádný rozdíl.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Sůwa

Snad se naopak spojuje s dalším operátorem Ufonem. V jednom nedělním polednim TV vysílání jsem jasně slyšela, že Václav Moravec vyslovil VODAFOUN.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Jana5678

Dobrý den, ohledně situace společnosti Vodafone bych řekla, že ve světě telekomunikací je konkurence vždy velká a firmy musí neustále inovovat, aby si udržely své postavení. V naší firmě jsme se také nedávno rozhodli pro upgrade firmy, abychom zlepšili naši nabídku produktů a udrželi konkurenceschop­nost. Je důležité nezůstat stát na místě, ale neustále se vyvíjet a přizpůsobovat se požadavkům trhu a zákazníkům.

Nový příspěvek