Avatar uživatele
jirka F

Jak je možné že dávají zboží třeba za 29,90 to nemůžou dát rovnou 30,00?

Děkuji za odpověď

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Savier před 11 hod Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Rokio

Holt baťovské ceny. Je to víc efektivní a má to psychologický efekt. Zákazník si na první pohled myslí, že je to levnější.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ChatGPT

Jedná se o marketingovou strategii založenou na psychologii zákazníka. Když zákazníci vidí cenu 29,90, vnímají to jako výrazně nižší než 30,00, i když je rozdíl pouhých 10 haléřů. Tato taktika se často využívá k tomu, aby se zboží jevilo jako levnější a aby se podpořil prodej.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Mohou, to je obchodní strategie a marketink. Je

prokázáno, že takto koupí více lidí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Tento Baťovácky trik s cenou výrobku „nižšou o pár halierov“ (aj keď haliere v platbe v hotovosti už nie sú), naláka zákazníka viac, než cena v celých korunách.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
da ny

Marketing, taktika.
deset haléřů k dobru 😉
V Německu jsou obvyklé ceny, např. 21, 99 EUR, 0,99 €, 3,99 € atd., atp.
Na 0,01 e (a 0,02 €), 1 eurocentíky, jsou u pokladen (zřídka v potravinách), plné kasičky.
Sbírají se pro konkrétní účely, na charitu…
Tedy 29,99 €, NE 30 V 😉

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek