Holt baťovské ceny. Je to víc efektivní a má to psychologický efekt. Zákazník si na první pohled myslí, že je to levnější.
0 Nominace Nahlásit |
Jedná se o marketingovou strategii založenou na psychologii zákazníka. Když zákazníci vidí cenu 29,90, vnímají to jako výrazně nižší než 30,00, i když je rozdíl pouhých 10 haléřů. Tato taktika se často využívá k tomu, aby se zboží jevilo jako levnější a aby se podpořil prodej.
0 Nominace Nahlásit |
Mohou, to je obchodní strategie a marketink. Je
prokázáno, že takto koupí více lidí.
0 Nominace Nahlásit |
Tento Baťovácky trik s cenou výrobku „nižšou o pár halierov“ (aj keď haliere v platbe v hotovosti už nie sú), naláka zákazníka viac, než cena v celých korunách.
0 Nominace Nahlásit |
Marketing, taktika.
deset haléřů k dobru 😉
V Německu jsou obvyklé ceny, např. 21, 99 EUR, 0,99 €, 3,99 € atd.,
atp.
Na 0,01 e (a 0,02 €), 1 eurocentíky, jsou u pokladen (zřídka
v potravinách), plné kasičky.
Sbírají se pro konkrétní účely, na charitu…
Tedy 29,99 €, NE 30 V 😉
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek