Jak funguje z hlediska účetnictví a daní zprostředkovatelství? Je
plno lidí co by chtěli například nakupovat na Ebay, ale netuší jak to
udělat nebo nechtějí posílat peníze za hranice. Chtěl bych lidem nabízet
že to za ně zprostředkuji, ale nemám ponětí jak by to probíhalo
papírově – chci to dělat oficiálně jako živnost.
Doplňuji:
Ne, nejde o nákup – prodej! Pokud bych chtěl dělat tohle, musel bych za
prodané zboží jako prodejce zodpovídat, poskytovat dvouletou záruku,
návody a tak. A to nechci, protože nemusí jít vždy o zboží kterému
bych natolik důvěřoval abych za něj klientovi ručil. Jde mi opravdu jen
o zprostředkování nákupu. Někdo mi třeba řekne Objednej mi támhleto na
Ebayi, já se domluvím s prodávajícím, zajistím poslání zboží k nám
a pak to doručím zájemci. Já sám to zboží prodávat nebudu a ani nechci,
navíc už z principu fungování takového obchodu ani nemůžu klientovi
zaručit ani právo na vrácení zboží do 14 dnů.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: tondahonda
Zajímavá 0 před 5590 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Je to volná živnost, kterou musíš ohlásit na živnostenském úřadě, kde ti dají k dispozici tzv. jednotný registrační formulář, který zároven řešín i registraci na FÚ, zdravotní pojišťovně a sociálním pojištění.
Pokud dobře chápu co chceš dělat, tak o zprostředkování nejde, ale jde o nákup zboží za účelem dalšího prodeje, takže si předem přesně rozmysli jak to chceš dělat, aby si zaregistoval svoji činnost správně.
0
před 5590 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek