Avatar uživatele
Calimë

Jak funguje Zásilkovna/Geis Point/atd. pro prodejce?

Když nějaký e-shop využívá Zásilkovny (nebo podobných služeb), jak se zboží dostane od prodejce na pobočku? Musí ho prodejce sám dovést, nebo se i o to Zásilkovna postará?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? anonym, lejdy.můn před 3334 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Dole v odkazu máte všeobecné podmínky obchodu,tak si pročtěte,popř­.kontaktujte.
http://www.ge­ispoint.cz/?gclid=CI-oouzOt8gCFUeV­GwodoJgErw

Zákaznické centrum
E-mailinfo@geispoint.cz
Telefon951 277 777

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
gecco

Prodejce může zboží dovést nebo poslat (poštou, přepravní službou, kurýrem…).
Zásilkovna se pak postará o duručení zákazníkovi a nebo o zaslání zpět, pokud si zboží zákazník nevyzvedne.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek