Je mi jasný princip staré, takové té tahací brzdy. Zatáhne, otevře
ventil a vypustí z brzdové soustavy vzduch, čímž dojde k zablokování
kol a zastavení vlaku.
Jenže mě zmátl nápis ve vlaku – viz. video:
https://youtu.be/wXJ6SZf9pD4?t=2m23s
Jak jsem uvedl, je mi jasný princip vzduchové – mimochodem hned vedle na
youtube je popis, ale právě že mě zmátl ten nápis na informační ceduli,
kde je: záchranná brzda aktivována, zastavíme.
To mi právě připadá, jako by info dostal strojvůdce a ten měl povinnost za
všech okolností ihned zastavit.
Proto se ptám, zda někdo neví jak to tedy je. Protože pokud bych viděl
např. zkolabovat strojvůdce, brzda u cestujících by byla tak trochu
k ničemu. Ale zase co ten nápis.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: JájsemRaibek
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gecco před 3228 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
kapka: tomu čudlíku se říká páka mrtvého muže …
Upravil/a: Mc Merkurion
2Kdo udělil odpovědi palec? jepik, JájsemRaibek
před 3228 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
zavoláš mobilem mašinfírovi: hele šéfe, šlápni na brzdu, přejeli jsme divočáka
1Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek
před 3228 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Neznáš. Ještě se sypal jemný písek pod kola.
Nyní to obstará silný elektromagnet.
Přesto si myslím, že ten písek zůstává, ale to nevím určitě.
Upravil/a: mosoj
1Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek
před 3228 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mám za to, že když zkolabuje strojvůdce, tak vlak zastaví sám, protože strojvůdce přestane mačkat čudlík, který mačkat musí, aby to právě nezastavilo. Tak to aspoň vždycky bývalo, co jsem slyšela. :)
0
před 3227 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek