Jde to vůbec ?
Doplňuji:
Takže to vypadá, že firma závadu zřejmě opraví ( prasklá výplň
vchodových dveří).
Oprava cca za 10 000 Kč.
Jinak bych asi opravdu splakal nad osudem.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? GM před 4956 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
jedině přijít na provozovnu se právníkem, který bude mít v ruce ná návrh žaloby nebo s inspektorem České obchodní inspekce.
0 Nominace Nahlásit |
Doplním: ne každý má někoho takového hned poruce, tak pro začátek aspoň tím pohrozit. Ale pohrozit v klidu, ne v hysterickém záchvatu :) Aby bylo vidět, že to myslíte vážně…
2Kdo udělil odpovědi palec? mosoj, Michal Kole
před 4965 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud je právo na Vaší straně – máte hned několik možností – obrátit se na státní organizaci, která pomáhá spotřebitelům – Česká obchodní inspekce nebo na nestátní neziskové organizace – například SOS – Sdružení obrany spotřebitelů. Tam by Vám měli být schopni poradit. Popřípadě se spojit se soudním znalcem – který zboží přezkoumá a vystaví zprávu, která slouží jako důkazní materiál a třeba v případě reklamace bot, bývá úspěšná…
0 Nominace Nahlásit |
Čes. obchod. insp. vám nepomůže (ta dá max. pokutu za správní delikt,
ale nemůže přikázat firmě, aby vám věc vyreklamovala). Jedinná možnost
je pohrozit žalobou a pak žalobu podat.
Doplňuji:
Ještě bych doplnil, že je možné si nechat udělat znalecký posudek (zda
jde o záruční opravu či ne) a posléze jej předložit firmě. Pokud
dopadne ve váš prospěch, podle obč. zák. máte právo na náhradu
veškerých nákladů, které jste měl s reklamací, tedy i se znalec.
posudkem.
Upravil/a: Fidel
0 Nominace Nahlásit |
Já píši reklamační dopis ve kterém uvedu vznik poškození a čeho se vlastně domáhám. Pošlu doporučeně. Musím však mít 100% jistotu, že nedošlo k porušení obchodních podmínek a znění záručního listu.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek