Zvláštní článek.
Jinak motor lokomotivy v tuhé zimě startuje klidně i víc jak dvě minuty.
Viděl jsem to na vlastní oči. Čoudu jak z továrny, pak rána a za 5 minut
už jela.
0 Nominace Nahlásit |
Rychlíky u nás většinou tahají elektrické lokomotivy, které se nijak nestartují. Strojvedoucí pohne pákou a vlak jede.
0
před 2873 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dubraro: nejdřív nstartuje pomocný kompresor, až má dost vzduchu, zvedne sběrač, pak nastartuje hlavní kompresory a až má dost vzduchu v brzdách, teprve může vyjet – takže to taky pár minut zabere 🙂 Pokud tedy nemá mašina vzduch z předchozí jízdy.
0
před 2871 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
kelley a Kulpix:
Museli bychom to více rozebrat, původní otázka zněla na „nastartování
rychlíku“, ne lokomotivy. Pokud se rychlík skládá z vozů a lokomotivy,
tak lokomotiva se „startuje“, připravuje k provozu, myslím že správný
výraz je „vystrojí“, v depu. K vozům se připojuje již
v provozuschopném stavu. Ovšem vozy je také třeba před jízdou vytopit,
naplnit vodou, natlakovat vzduchem… takže celý proces „startování
rychlíku“ se skládá z řady úkonů. Ale rychlík, který je přistaven
k nástupišti, je již připraven vyjet okamžitě, jakmile je vypraven nebo
dostane odjezdové návěští, bez ohledu na to jakou lokomotivou je
tažen.
Dalších komplikací bychom se dočkali, kdybychom uvažovali tzv. motorový
rychlík, kde první vůz je zároveň lokomotivou… 🙂
Drap | 8230 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |