Vyhrála jsem aukci – mikinu, zaplatila prodávající na její účet, ona mi platbu potvrdila, ale balíček už měsíc urguji, co dál ?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? DusanOrlik, Michal Kole před 4787 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
měla bys kontaktovat" Aukro" a sdělit jim problém ,který nastal…může se však stát, že ani Aukro nebude mít úspěch ,/dotyčná nemusí reagovat/s tím aby dotyčná ti zboží zaslala
i takový lidé jsou…bohužel…
3Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, anonym, Pavlínka.K
před 4787 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Měsíc je už dlouhá doba. Co prodávající? Reaguje na dotaz, kde zboží je?
2Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, Pavlínka.K
před 4787 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Napiš prodávajícímu, potom napiš na samotné Aukro, negativní hodnocení se neboj udělit kdykoli nejseš s čímkoli ze strany prodávajícího spokojená…
2Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, Pavlínka.K
před 4787 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Na Aukru obchoduji už několik let a to pod stejným nickem jako tady. Mám
zkušennosti jak s bezva prodejci, tak s lidmi co se za prodejce jen vydávali
a už to dlouho řeší jak Policie, tak naše soudnictví.
Negativ si opravdu nechávám ale až na konec všeho, co na prodejce
zkusím…
Napřed, pokud prodejce nereaguje, bych kontaktovala AT (aukro-tým), a popsala
bych jim svůj problém. Oni budou prodejce kontaktovat a většinou to zabere
;)
Přeji hodně štěstí !!!
Zdroj: http://aukro.cz/contact/contact.php
0
před 4786 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek