Koupila jsem od paní na internetu spotřebič, po rozbalení balíku jsme zjistili ,že některé části byly rozbité a spotřebič tím pádem nefunkční. Paní jsem o tom informovala, balík hned reklamovala na poště-ovšem reklamce nebyla uznaná s tím, že přestože balík byl poslaný jako křehký, tak jednotlivé části nebyly správně zabalené a že mám reklamaci uplatnit u odesílatele. Po 3 mailech mi paní napsala, že necítí žádnou vinu, že balík zabalila dobře… Já zaplatila cca 800 Kč a mám za to rozbité nefunkční zboží… Jak byste to řešili vy?
Zajímavá 0 před 2571 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Můžete jí zkusit pohrozit policií (oznámení podvodu), ale
pokud Vám peníze nevrátí, pravděpodobně si ničeho nedomůžete.
800 Kč není tolik, aby se tím policie vážněji zabývala.
_______
Doplňuji:
Poškození obsahu balíku by měl správně řešit odesilatel,
ten s poštou uzavřel smlouvu o přepravě.
Jestli to odmítá, mohlo by to svědčit o odeslání rozbitých
částí
nebo o tom, že si je vědom, že balík správně nezabalil…
(Jen moje spekulace.)
Poznámka:
Po opravě otázky ztratila moje otázka smysl.
Proto jsem ji smazala.
Upravil/a: ivzez
0 Nominace Nahlásit |
Já bych to řešil úplně jednoduše… vykašlal bych se na to. Posoudit vinu, kdo za to může pokud pošta i odesílatel se k ní nehlásí, by musel jedině soud. To znamená shánět právníka, sepisovat žalobu atd. To bude stát čas i peníze a výsledek je nejistý.
0 Nominace Nahlásit |
Teď už se můžete jedině za ní vypravit a dát jí pár facek.
A příště nic nekupovat od neprověřených prodejců.
0 Nominace Nahlásit |
Řešil bych to tok, že bych se nad tím zamyslel a bral to za poměrně levnou životní zkušenost a od té doby bych moc dobře věděl, že si nic podobného na internetu nemám už od nikoho objednávat.
0 Nominace Nahlásit |
Ráda bych napsala jak jsem to tedy vyřešila já.Jelikož to byly normální registrované stránky,kam se píše hodnocení atd,napsala jsem administrátorovi stránek a poprosila o pomoc.A hle-paní se ozvala téměř obratem a najednou měla chut to i řešit-domluvily jsme se na výši vrácené částky s tím,že si nerozbité části nechám na náhradní díly.O policii jsem také uvažovala,ale mám na policii kamarády a ptala se jich na názor-tak by to bylo opravdu zbytečné.A trochu by mně zajímalo-reaguji na názory-že je to dobrá zkušenost ,vykašlat se na to a pod.-zda kdyby se to stalo vám,tak byste to vážně s mávnutím ruky hodily za hlavu?
Vaše původní otázka zněla
„Jak byste řešily mlčení odesilatele balíku, jehož obsah přišel rozbitý?“
Opravdu je v otázce chyba – pokud jste se chtěla zeptat všech uživatelů, mělo být v přísudku „patřili“, jak opravil moderátor.