Avatar uživatele
poter

Jak byste řešili mlčení odesilatele balíku, jehož obsah přišel rozbitý?

Koupila jsem od paní na internetu spotřebič, po rozbalení balíku jsme zjistili ,že některé části byly rozbité a spotřebič tím pádem nefunkční. Paní jsem o tom informovala, balík hned reklamovala na poště-ovšem reklamce nebyla uznaná s tím, že přestože balík byl poslaný jako křehký, tak jednotlivé části nebyly správně zabalené a že mám reklamaci uplatnit u odesílatele. Po 3 mailech mi paní napsala, že necítí žádnou vinu, že balík zabalila dobře… Já zaplatila cca 800 Kč a mám za to rozbité nefunkční zboží… Jak byste to řešili vy?

Zajímavá 0 před 2571 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ivzez

Můžete jí zkusit pohrozit policií (oznámení podvodu), ale
pokud Vám peníze nevrátí, pravděpodobně si ničeho nedomůžete.
800 Kč není tolik, aby se tím policie vážněji zabývala.

_______

Doplňuji:
Poškození obsahu balíku by měl správně řešit odesilatel,
ten s poštou uzavřel smlouvu o přepravě.

Jestli to odmítá, mohlo by to svědčit o odeslání rozbitých částí
nebo o tom, že si je vědom, že balík správně nezabalil…
(Jen moje spekulace.)

Poznámka:
Po opravě otázky ztratila moje otázka smysl.
Proto jsem ji smazala.

Upravil/a: ivzez

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Alesh

Já bych to řešil úplně jednoduše… vykašlal bych se na to. Posoudit vinu, kdo za to může pokud pošta i odesílatel se k ní nehlásí, by musel jedině soud. To znamená shánět právníka, sepisovat žalobu atd. To bude stát čas i peníze a výsledek je nejistý.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
dubraro

Teď už se můžete jedině za ní vypravit a dát jí pár facek.
A příště nic nekupovat od neprověřených prodejců.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Řešil bych to tok, že bych se nad tím zamyslel a bral to za poměrně levnou životní zkušenost a od té doby bych moc dobře věděl, že si nic podobného na internetu nemám už od nikoho objednávat.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
poter

Ráda bych napsala jak jsem to tedy vyřešila já.Jelikož to byly normální registrované stránky,kam se píše hodnocení atd,napsala jsem administrátorovi stránek a poprosila o pomoc.A hle-paní se ozvala téměř obratem a najednou měla chut to i řešit-domluvily jsme se na výši vrácené částky s tím,že si nerozbité části nechám na náhradní díly.O policii jsem také uvažovala,ale mám na policii kamarády a ptala se jich na názor-tak by to bylo opravdu zbytečné.A trochu by mně zajímalo-reaguji na názory-že je to dobrá zkušenost ,vykašlat se na to a pod.-zda kdyby se to stalo vám,tak byste to vážně s mávnutím ruky hodily za hlavu?

před 2570 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
poter

podle čeho jste dospěl(a)k názoru že mně názory mužů nezajímají?:-)

před 2571 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
annas

Vaše původní otázka zněla

„Jak byste řešily mlčení odesilatele balíku, jehož obsah přišel rozbitý?“

Opravdu je v otázce chyba – pokud jste se chtěla zeptat všech uživatelů, mělo být v přísudku „patřili“, jak opravil moderátor.

před 2570 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
ivzez

Ptáte se jenom žen a dětí (shoda přísudku s podmětem).

před 2571 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
poter

podle čeho jste dospěl(a)k názoru že mně názory mužů nezajímají?:-)

před 2571 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek