Mám na mysli číšníka, který obtěžuje zákazníky, ale s dobrým úmyslem. Když host dojí jídlo, tak je číšník akční a hned chce nádobí odnést. Ptá se zákazníka, co si ještě objedná. Chová se jako vtěrka, docela vlezle a pořád se snaží hostovi pomoci.
Prostě je ten číšník moc akční a trochu dotěrný.
Zajímavá 0 před 733 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To záleží, kde pracuje. Jestli v páté cenové, je to v pořádku, hosté si připadají důležitě, obletovaní. Jestli je to normální restaurace, pak by měl dostat školení péče o hosta, třeba že nádobí se odnáší najednou, až všichni dojedí, že by o něm host neměl vědět, dokud ho nepotřebuje atd. A když to nepomůže a nepomůže ani další mentoring, rozloučit se s ním.
0 Nominace Nahlásit |
Je třeba se ujistit, zda při vstupu do zařízení na dveřích nevisí formulka, že vstupem s obsluhou souhlasíme, víš jak- jako když stahuješ nějakou appku.
Hmm… Mě svýho času takhle stalkoval personál blázince. Pokud bych byl zaměstnavatelem, také bych byl opatrný, abych řešením celé situace číšníka třeba nestalkoval 🤷♂️
Na tohle byl k nezaplacení komunismus. Poklud se nějaký občan např. nacházel někde, kde by se nacházet neměl, jiný občan v blízkosti si toto OKAMŽITĚ uvědomil a upozornil provinilce okřiknutím „hej co tam robíš“ (někdy stačilo jen prosté „hej“, případně „občane/soudruhu“) no a dotyčný se hned zařadil kam má anebo se umístil/usměrnil jak se dle nepsaných pravidel správně sluší a patří. (;
2Kdo udělil odpovědi palec? Rokio, cappuccino
před 733 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drap | 1698 | |
annas | 1347 | |
Kepler | 1091 | |
hanulka11 | 984 | |
marci1 | 915 | |
iceT | 627 | |
da ny | 601 | |
zjentek | 570 | |
quentos | 538 | |
briketka10 | 493 |
Vaření a recepty |
Restaurace |
Nápoje |
Vegetariáni |
Ostatní jídlo a vaření |