zazadala jsem si o int bank. u ceske posty mam tam ucet .prislo mi identifikacní cislo a zatim nic jineho zadny pin kod nic .uz jeto asi 3 tyden .trvá to tak dlouho.nebo to mam reklamovat
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5340 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Stejnou službu k maximální spokojenosti využívám u jiné banky., zde to funguje tak, že po sepsání smlouvy jsem si stahnul osobní certifikát a po použití svého hesla libovolně vstupuji do aplikace. Jednotlivé operace jsou zabezpečeny pomocí zmíněného hesla, které mohu měnit a číselného kódu, který mě banka vždy sděluje samostatnou SMS. Certifikát má roční platnost.
0 Nominace Nahlásit |
Take mi přišlo nejprve identifikační číslo a za pár dní pin a heslo.
Pin a heslo jdou zásilkou do „vlastních rukou“. Neleží Vám to někde na
poště. Jinak to telefonicky reklamujte. Telefonní číslo na reklamace je na
stránkách internetového bankovnictví.
Můžete i emailem.
0 Nominace Nahlásit |
Norku, nebojte. to příjde. Pošta není banka, je jen zástupce poštovní
spořitelny a proto to trvá tak dlouho. já zřizoval účet přímo na
poštovní spořitelně a došlo to cca do 14 dní, takže tady máte určitou
prodlevu.
Že vám přišlo ID číslo, v dalších dnech příjde ještě jeden dopis a
pak další. Nebojte, trvá to déle.
0 Nominace Nahlásit |
Zdravím, 3 týdny je opravdu nejak moc, zasel bych fofrem na pobocku kde jste o IB zazadala, protoze je mozne, ze se dopis s dalsimi kody nekde zatratil.Ale to je nejhorsi scénár, pravdepodobne si proste davaji nacas.
0 Nominace Nahlásit |
Stalo se mi to úplně stejně.Šla jsem na poštu kde jsem to zřizovala a tam jsme zažádali o přidělení pinu znova/prý se to stává./Do týdne mi došel nový pin a za pár minut už to fungovalo.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek