Avatar uživatele
norek

internetove bankovnictvi

zazadala jsem si o int bank. u ceske posty mam tam ucet .prislo mi identifikacní cislo a zatim nic jineho zadny pin kod nic .uz jeto asi 3 tyden .trvá to tak dlouho.nebo to mam reklamovat

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5340 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
dudu

Stejnou službu k maximální spokojenosti využívám u jiné banky., zde to funguje tak, že po sepsání smlouvy jsem si stahnul osobní certifikát a po použití svého hesla libovolně vstupuji do aplikace. Jednotlivé operace jsou zabezpečeny pomocí zmíněného hesla, které mohu měnit a číselného kódu, který mě banka vždy sděluje samostatnou SMS. Certifikát má roční platnost.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Take mi přišlo nejprve identifikační číslo a za pár dní pin a heslo. Pin a heslo jdou zásilkou do „vlastních rukou“. Neleží Vám to někde na poště. Jinak to telefonicky reklamujte. Telefonní číslo na reklamace je na stránkách internetového bankovnictví.
Můžete i emailem.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Miroslavst

Norku, nebojte. to příjde. Pošta není banka, je jen zástupce poštovní spořitelny a proto to trvá tak dlouho. já zřizoval účet přímo na poštovní spořitelně a došlo to cca do 14 dní, takže tady máte určitou prodlevu.
Že vám přišlo ID číslo, v dalších dnech příjde ještě jeden dopis a pak další. Nebojte, trvá to déle.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
qwertz

Zdravím, 3 týdny je opravdu nejak moc, zasel bych fofrem na pobocku kde jste o IB zazadala, protoze je mozne, ze se dopis s dalsimi kody nekde zatratil.Ale to je nejhorsi scénár, pravdepodobne si proste davaji nacas.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
vecernice

Stalo se mi to úplně stejně.Šla jsem na poštu kde jsem to zřizovala a tam jsme zažádali o přidělení pinu znova/prý se to stává./Do týdne mi došel nový pin a za pár minut už to fungovalo.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek