Vlastním Hondu CR-V r.v.2015. Je to benzin s obsahem 2000 ccm a pohonem
na všechna kola. A tak bych měl dotaz. Vím, že v normálním provozu jsou
k pohonu připojena jen přední kola a zadní se připojují sama podle
potřeby. Nedávno jsem se dočetl, že jsou připojena k pohonné jednotce
všechna kola automaticky při každém rozjezdu a až později se zadní
náprava sama odpojí. Je to prý ovládané jakýmsi elektromotorem. Toto
řešení je prý odlišné od předchozího tipu. A tak mě napadlo jak se
toto řeší při kontrolách brzd na válcích, třeba na STK. Laickým
uvažováním docházím k závěru, že třeba předními koly vjedu na
válce, motor při kontrole brzd musí běžet aby brzdy fungovaly tak jak
mají, já nemám žádnou možnost manipulace s připojováním pohonu na
nápravy a auto vyhodnotí, že se budeme rozjíždět a tudíž připojí
všechna kola. Přední kola na válcích se rozjedou, ale zadní kola na zemi
stojí. Co se potom stane? Jak zareaguje technika automobilu? Nepoškodí se
něco?
Tento dotaz mám proto, že jsem se doslechl o majiteli Toyoty, nevím o jaký
typ šlo a ani nevím zda šlo o podobný problém jako popisuji, kterému při
STK na válcích něco poškodili a poté se bránili tím, že to měl vědět
on a měl je na to upozornit.
Zajímavá 0 před 2895 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Na válcích nemáš zařazený kvalt , takže se zadní náprava nepřipojí .
0
před 2895 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek