Když se hláška „litujeme, volané číslo nemá zřízenou hlasovou schránku“ ozve hned po vytočení čísla, znamená to, že je mobil volaného vypnutý?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? iceT před 863 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
No, vždyť Ti to říká ne?
Jde o doplňkovou službu digitálních cellulárních sítí druhé generace: GSM, DCS, PCS. Digitální cellulární sítě druhé generace umožňují podmíněné a nepodmíněné přesměrování, pomocí USSD kódů. Pokud uživatel zadá podmíněné přesměrování na telefonní číslo hlasové schránky, a zároveň nemá u poskytovatele služeb elektronických komunikací zřízenu službu hlasové schránky, k podmíněnému přesměrování dojde, avšak s ohledem na tu skutečnost, že uživatel nemá zřízenu hlasovou schránku, ozve se přesně tato hláška, jde však o další doplňkovou službu poskytovatele služeb elektronických komunikací, jinak by se tam klidně mohlo ozvat „píp, píp, píp, píp, píp…“.
Přesměrování všech příchozích hovorů do hlasové schránky je primárně nastaveno jako podmíněné, tj. pouze a jen v příčině vypnutí uživatelského terminálu GSM sítě, absence BTS stanice, se kterou by se mohl uživatelský terminál GSM spojit, či nepřidělení kapacity pro uživatelský terminál GSM v BTS stanici.
Přesměrování všech příchozích hovorů do hlasové schránky lze, však, zadat také jako nepodmíněné, tj., že všecky příchozí hovory budou odmítnuty a přesměrovány do hlasové schránky, bez ohledu na stav uživatelského terminálu GSM.
To, jestli má uživatel zvoleno podmíněné, nebo nepodmíněné přesměrování, Ty, jako účastník hovor inicialisující, nezjistíš, nemáš jak.
Tyto doplňkové služby GSM, přirozeně, podporují i sítě standardu UMTS a LTE.
Upravil/a: Filip84
0 Nominace Nahlásit |
Vy ste mi volali? 😮
Jednoducho, nie každý cíti potrebu mať hlasovú schránku. Radšej počujem
človeka a komunikujem s ním (ak chcem), než počúvať plechovú papuľu
schránky. Rovnakú úlohu spraví aj SMS.
0
před 863 dny
|
0 Nominace Nahlásit |