Pokud to máš jen v košíku, tak ti to může vyfouknout někdo jiný. Košík není rezervace. Je to jen vybrání zboží předtím než se ho rozhodnež závazně objednat.
To, že ho máš v košíku nikdo nevidí, myslím, že ani
majitele/správci toho e-obchodu.
Tohle je takové neoficiální „zabukování.“ Zboží z evidence obchodu
zmizí až si ho objednáš, do té doby si ho může koupit každý.
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na tom, jak je udělaná databáze zboží. Technicky není problém zařídit, aby zboží vložené do košíku z nabídky zmizelo a po definované neaktivitě zákazníka se vrátilo do nabídky. Jenže to má smysl jen když je každý kus unikátní a lze očekávat „boj“. Takže například jízdenky s místenkou se při výběru jedním zákazníkem po nějakou dobu blokují, zatímco u prodeje dejme tomu ponožek by to jen komplikovalo život (obchodu).
Mně se to také jednou stalo, dokonce vyfouknutí knihy z antikvariátu jsem zjistil až když jsem si pro knihu přišel.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek