Modelová situace:
___
Můj názor je:
___
Jedná se mi o to, že mnozí prodejci bezplatnou (a bezproblémovou) výměnu
oblečení (i jiného zboží) do určité doby od koupě nabízí – ale
domnívám se, že jde pouze o jejich marketingový ´tah´…
😉
Doplňuji:
Kamarádka se právě nedávno ´potkala´ s tím, že prodejce (resp.
prodavač) nebyl ochoten o tomto ani uvažovat – konkrétně v Intersportu
v Trenčíně – a konkrétně u sportovní podprsenky.
A byla tím značně překvapena (protože za běžnou považuje
´automatickou´ ochotu nevhodně veliké zboží do měsíce vyměnit) a
znechucena (takže daný obchod příště svou návštěvou nepoctí).
😉
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? annas, redy, briketka10, marci1, da ny, zzzlatokopka před 3516 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Je to o lidech, u nás je malý obchod s prádlem a podprsenky tam vymění, kalhotky ne, to se nemění snad nikde.
Pokud nemění podprsenky, tak asi ani trička, pač obojí jde přímo na
tělo:-(((
Prodavač byl blbec.
Jo a tomu sportovnímu topu:-) se říká sportovní podprsenka:-)
Doplňuji:
Při nákupu na prodejně zákonný nárok na výměnu nebo vrácení
zboží není.
Upravil/a: zzzlatokopka
2Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, gecco
před 3516 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?gecco Nahlásit |
Ještě jsem se nesetkal s tím, že by prodejce nevyměnil nepadnoucí
oblečení.
Je na to určeno zákonných 14 dnů.
Spodky ti nevymění.
Doplňuji:
Kalhotky také ne.
Upravil/a: mosoj
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, briketka10, da ny, gecco
před 3516 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
kalhoty a jiný oblečení většinou vymění
spodní prádlo ne a to se mi jednou stalo,
když neměli jinou velikost musela jsem si
vzít jiný zboží peníze mi nevrátili..
Doplňuji:
no mě právě nechtějí nikde ani podprdu
vyměnit ani si ji nemůžu vyzkoušet, páč
většinou na sobě žádnou nemám a to je
problém se domluvit s ťamanama oni
dělají, že mi nerozumí pokrčej rameny
a co s nima dál žejo :))
Upravil/a: briketka10
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, gecco, zzzlatokopka
před 3516 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jestli na to pamatuje zákon, nevím ;)
S výměnou zboží do 14 dnů nemám nikde problém, často až do
1 měsíce.
Pokud zboží jiné velikosti není, odebere se náhradní/jiné zboží.
Peníze se spíše nikde nevrací, rozdíl v ceně zákazník doplatí.
U spoďárů to většinou nejde. Pokud, ale mají ochrannou hygienickou
folii
(což je obvyklé u pavek), možné to je. Podprsenky lze vyměnit bez
problémů.
V nábytku jsme jednou na poslední chvíli měnili, zaplacené, ještě
nedodané zboží + odvoz a výnos s montáží…
Skříň za stůl se židlemi a abychom si vše „náležitě dovybrali a
nebyli ošizeni“, tak jsme odešli ještě s dekou, polštářem a
2 osuškami (doplatila jsem 20 Kč) :D.
Doplňuji:
… u plavek
(ten šotek mi nedá pokoj… :))
Upravil/a: da ny
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, gecco, zzzlatokopka
před 3516 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Žádný, zákonem daný nárok na to neni. Lze se však téměř se všemi prodejci domluvit a pokud nevyhovuje velikost vyměnit. Je dobré takovouto alternativu sjednat hned při nákupu.
0 Nominace Nahlásit |
„Náš zákazník, náš pán“!
Možná jiný kraj, jiný mrav… :D
Těžko říci, zda to byla jeho vlastní „aktivita“ nebo nařízení
shora.
Takový prodejce by měl jít raději třeba pást krávy…
Inu – Slovensko…
😉
A doufám, že rozumní ´tamní´ občané se neurazí.
Kámoška, právě ta dotčená, občas říká, že oni jsou prostě o něco
mladší…
😉