pokud je vytvořen účet na serveru,jako je seznam,atlas apod.a je dobře nastavený,tak by se to stávat nemělo,ale jestli máte poštovního klienta jako,outlok,incredi mail atd.tak tam se může stát,že jsou tam vytvořeny dva účty úplně stejné v tom případě stačí jeden odstranit a mělo by to být O.K.
0 Nominace Nahlásit |
Není přesměrován na jiný email a na jiném přesměrován jinam?
Doplňuji:
Řekl bych ze mate POP3 ucet a v nastaveni uctu zaskrtnuto-ponechavat
zpravy na serveru a mate poskozeny soubor Pop3uidl.dbx
Tady mate navod:
http://support.microsoft.com/kb/314578
Pokud se jedna o IMAP ci hotmail ucet vyse uvedene neplati a problem
zrejme zde:
http://www.insideoe.com/faqs/why.htm#dupes
(V adrese nutno odstranit mezery)
Nebo to může být zaškrtnutý ve Spamihilátoru
Upravil/a: fortin
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |