Po objednání a zaplacení objednávky se e-shop neozývá již týden. Po
telefonickém dotazu mi bylo slíbeno zaslání vysvětlení mailem, což se
nestalo. Rozhodl jsem se objednávku mailem stornovat a současně požádal
o vrácení zaplacené platby na můj účet.
Jak dál postupovat, když i nadále e-shop nereaguje?
Zajímavá 0 před 497 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
E-shopy je potřeba vybírat s rozumem. Zde je část recenzí na tento podvodný e-shop: Balando.cz je nákupní galerie přeprodávající zboží z Číny. Na e-shop se množí recenze nespokojených zákazníků, kterým obchod nevrací peníze, nedoručuje zboží, nekomunikuje. V případě, že už balíček dorazí, zboží je nekvalitní a velikosti neodpovídají běžným evropským rozměrům. Nákup na Balando.cz nedoporučujeme!
0 Nominace Nahlásit |
Pamatujte, že je vždy lepší nakupovat u důvěryhodných e-shopů, které mají jasné podmínky pro nakupování, vracení zboží a řešení reklamací.
0
před 497 dny
|
0 Nominace Nahlásit |