Dobrý den,
včera jsem dostala nový telefon, po zapnutí a následného používání jsme
si všimli, že na displeji jsou dvě blikající tečky. Lze žádat
o výměnu telefonu nebo mi zbývá jen telefon reklamovat a čekat měsíc
než ho opraví?
Děkuji za odpověďi.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Hykam před 4383 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Když půjdete telefon reklamovat, tak Vám buď telefon vymění a nebo Vám vrátí peníze.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud byl zakoupen před méně než 14 dny přes e-shop můžete ho vrátit bez udání důvodu zpět. Pokud jste ho koupili v kamenném obchodě, záleží na dohodě. Řetězce obvykle po předvedení závady výrobek vymění, ale také to není pravidlo, je to jen jejich dobrá vůle. Pokud byl zakoupen v nějakém menším obchodě, pravděpodobně bude muset proběhnout klasická reklamace trvající až 30 dní. Zde si můžete určit, pokud bude reklamace oprávněná, opravu přístroje, výměnu přístroje za nový nebo vrácení peněz (výměna nebo peníze pouze do půli roka od koupě).
0 Nominace Nahlásit |
Jak postupovat psali ostatní.
Teď jde jen o to, jestli ty „blikající tečky“ tam skutečně nepatří.
I to jsem již zažil.. ))
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek