To myslíš dopravce a nebo společnost, která služeb dopravce
využívá?
Pokud jde o situaci dopravce, pak lze udělat do nějaké míry kvalifikovaný
odhad, ale ekonomický výsledek lze spočítat až ex-post.
Pokud se ptáš na společnost, která služeb využívá, spočítá si to
poměrně přesně a snadno s použitím dosavadních cen cenové změny a
plánu na využívání této dopravy na další období.
0 Nominace Nahlásit |
Společnost jako taková přijde o daně nebo je získá. Také nebo také
nemusí když firma která zdražuje kryje zvýšené náklady.
Firma provozující dopravu něco získá na zisku ale také nemusí.
Prostě otázka k ničemu.
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na cenové elasticitě poptávky. Pokud se bavíme o zlevnění ročního kupónu v Praze, pak to bude o tom, o kolik víc lidí si jej pořídí (ale zase si třeba nepořídí kratší kupóny). Spočítat to jde snadno, když mi dáš tyto parametry … 😉
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek