Pokud jste se k dané schránce připojovali z poštovního klienta a máte přístup k počítači, na němž je daný klient, prohledejte v klientu účty. V MS Outlooku to bude někde přes Nástroje/Účty/Pošta/Vlastnosti. Nebo ve Windows přes Ovládací panely/Pošta …
Jiná možnost je kontaktovat někoho, kdo vám na danou schránku něco posílal. Může ještě mít takový mail v Odeslané poště nebo vaši adresu k Kontaktech.
Pokud nic ze shora uvedeného nelze použít (ke schránce jste se připojovali pouze přes webové rozhraní), máte smůlu.
0 Nominace Nahlásit |
Zavolej, zeptej se kámošů, kámošek s kterými si posíláš mejl. To máš nejrychlejší.
0 Nominace Nahlásit |
Legálně:
___
Nelegálně
;-D
Doplňuji:
Aha – kruciš…
Já tu otázku pochopil naopak – tedy, že znáš jméno, ale ne heslo…
😉
OK, neznáš-li jméno, znalost hesla je ti k ničemu – jsi v pozici
majitele klíče, který netuší, kde je k němu zámek.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Předně, nepoužívej velká písmena, v diskusích to vyjadřuje, že
křičíš.
Jaké jméno, uživatelské? Obvykle je to buď to, co je před znakem at
(„zavináč“ – @) nebo přímo celá mailová adresa.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3739 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ještě doplním. Problém s přihlašovacím heslem do e-mailu na seznamu se stal nedávno mé známé. Zkoušeli jsme všechny možné kombinace hesel a otázek s odpovědí. Nebylo to nic platné. Nakonec nám pomohl soupis asi 8 e-mailových adres, kam posílala zprávy. Za den jsme obdrželi vygenerované nové heslo.
0
před 3738 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Využijte samozřejmě možnosti obnovy hesla – tak vám přijdou údaje na sekundární účet – včetně primární schránky… (A NEMUSÍTE ŘVÁT!)
0
před 3738 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |