Před několika dny jsem si do notebooku stáhla aplikaci iTunes, protože
jsem si chtěla stáhnout (koupit) jednu písničku, která se prozatím jinde
nedá sehnat. Při registraci jsem vyplnila číslo své platební karty,
písničku jsem stáhla – vše v pohodě. O pár dní později mi na email
přišla „účtenka“ s tím, že platba byla účtována na mojí kartu,
ale v internetovém bankovnictví se mi žádná taková platba nezobrazila.
Proto se chci zeptat, zda někdo nevíte, jestli mám položku považovat za
uhrazenou či ne. Nerada bych z toho měla nějaký problém.
Předem díky za radu.
Zajímavá 0 před 4197 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ahoj,
pokud jsi zadala platné údaje své karty a platba v pořádku odešla (tj.
písnička šla stáhnout a dorazilo potvrzení od Applu iTunes), tak nic
nemusíš řešit, je to uhrazeno. V internetovém bankovnictví to možná
uvidíš až během následujících dní, bankám toto často trvá.
0 Nominace Nahlásit |
Je třeba si ve vaší bance zjistit, jestli máte pro svou kartu povoleny transakce pro nákupy na internetu, obvykle se to nazývá e-commerce. Pokud ano, nic se neděje, platba se akorát objeví jako blokace částky peněz a o tuto částku se sníží disponibilní zůstatek, platba se pak zobrazí během pár dnů, až to projde celou bankovní mašinerií. Pokud e-commerce povolené nemáte, zkuste se v bance domluvit, ať vám je povolí. Někdy to povolí, někdy ne – záleží na konkrétní bance a na typu vaší karty. (V tom případě ale platba neproběhla.)
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek