Přítelkyně si nedávno pořídila nový telefon, ale jelikož má tarif
v balíčku ještě s jedním tel. číslem, žádný datový tarif si
neaktivovala. Proto jsem jí tedy řekl, že když se bude chtít někdy napojit
na internet nebo stáhnout nějakou aplikaci, ať to dělá vždy přes wifi na
domácí síti. Jsem si 100% jistý, že to tak vždy dělala, jelikož jsem jí
většinu aplikací radil, které by se jí mohly hodit a následně jsme je
stahovali – žádný velký přenos dat přes síť T-Mobile tedy rozhodně
neproběhl. Následující měsíc jí přišla faktura za internet v mobilu na
cca 4500,– s tím, že údajně přenesla 85MB dat. Jediné co mě napadlo
bylo, že i když byla připojená na wifi, tak se data musela zároveň
stahovat i přes T-Mobile síť. Jak je toto možné? Jde se v tomto
případě nějak odvolat? Někde jsem četl, že se tento případ už
několikrát stal a že je to chyba T-Mobilu, protože se mobil připojoval do
jiných sítí. Byl o tom údajně nějaký článek a jeho autoru se nakonec
faktura vyanulovala s tím, že je to opravdu problém T-Mobilu. Článek
bohužel už nemohu najít. Nemáte s tím někdo podobné zkušenosti?
Předem díky za odpověď.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? chudst, fablen před 4829 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Stalo se mi něco podobného ale levnějšího, když jsem si v telefonu přečetl přes GPRS jen pár mailů a skoro tři stovky v háji. Nepátral jsem, jestli to byla vina nějakého mého nastavení, nebo TM, mávl jsem nad tím znechuceně rukou a poučený do budoucna si v telefonu veškerá data zakázal. Ovšem čtyřiapůl litru, to rozhodně za pokus o reklamaci stojí.
0 Nominace Nahlásit |
a jakym zpusobem stahovala aplikace ? napriklad u samsungu monte kdyz zapnu wifi tak integrovanej prohlizec jede pres wifi automaticky ale kdyz zapinam doinstalovanou Operu v Jave tak predtim musim prehodit v nastaveni aplikaci zpusob prenosu dat jestli chci wifi nebo gprs atd…u t-mobile se mi akorat jednou stalo ze u tarifu Bav Se sem si stahl 3 hry ktery jsou v ramci tarifu zdarma a oni mi k tomu nauctovali 300kc za prenos dat ale vyreklamovalo se to v klidu
0 Nominace Nahlásit |
s T-Mobilem jsme tyhle problémy s vyúčtováním měli běžné – internet jsme nikdy v mobilu nepoužívali a najednou faktura na tři tisíce… ale když si na mě zajdete dupnout na pobočku, tak reklamaci uznají
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek