Copak na veřejných školách nejsou schopni je tomuto prastarému principu naučit?
Ad Filip: Nemáš tucha kde na netu bych snímek našel v češtině anebo s titulky?
Zajímavá 0 před 878 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ne, protože pro samé okrajové detaily, jako je z kontextu vytržený CO2, nevidí ten tragický celek. Všechno se dnes tak úzce specializuje, aby si člověk jen ztěží udělal celkový obrázek. Masmedia dnes ani nejsou od toho, aby informovala, ale šířila svou víru. Běda jak nábožně nepolykáme jejich hostii, ale máme jiný pohled na věc, nejen odkývat “jediné řešení” . Svět je řízen chamtivostí po zisku, a tomu se všechno podřizuje. Po posledním článku potravního řetězce se paradoxně chce, aby on se uskromnil, když on sám nic nerozhoduje, nemá žádný hlas, a všechno do puntíku zaplatí ze své kapsy. Globální monstra neplatí ani daně, protože se pružně přesunou, kam potřeba, a rozhodně se nedělí o zisky s nikým. Když ale potřebují víc, vzpomenou si, kam patří, začnou fňukat, jak je postihla krize (covidová, cokoliv) a vyhrožují vládě, pokud jim nepomůže.
0 Nominace Nahlásit |
Pořád dokola:
Cca 40% trpí nějakou formou závislé poruchy osobnosti. Cca 60% lidí nemá vnitřní integritu, proto hledají „Führera“, hledají referenční skupinu, jakmile ji najdou, ztotožní se s jejími postuláty, bez ohledu na to, jak jsou dobré, nebo špatné. Protože je jednodušší se na někoho, či na něco, vymlouvat, než si sebekriticky přiznat: za všecko si můžeš sám! Protože je jednodušší se na někoho / něco upnout a – naivně – očekávat řešení problémů, či „problémů“ zvenku, než se na pár hodin či dnů zavřít, udělat si nějakou časovou osu, podívat se na sebe „zpatra“, přijmout se takový, jaký jsem, ujasnit si, co chci, a co nechci, co je prioritní, a co druhořadé, a nějak na tom začít pracovat. Protože to se neučí. Protože to se neočekává. Protože to není pohodlné. Protože to není snadné. A už vůbec to není oblíbené!
Protože kdyby to, theoreticky, každý udělal, klesne nadspotřeba. Klesne ochota, zejména ochota „řešit“ problémy druhých (stejně nic nevyřešíš), nebo ochota živit nějaké tlučhuby, darmožrouty a budižkničemy. Protože by – najednou – nebylo možné manipulovat lidmi skrze davovou psychosu. Najednou by určité „tradiční“ principy přestaly fungovat, přestaly platit.
Proto se to neučí. Proto se tomu nedává prostor v médiích. Proto vůbec jsou (zbytečná) média. Proto se lidem podsouvají „problémy“ k řešení: choroba, „válka“, v Berehouze spadl ženich do vařící vody, cellebrity, drby, nesmysly. Jenom ať nemyslí. Jenom ať neřeší. Ať makají a utrácí.
Pusť si tohle: https://www.csfd.cz/film/321784-propaganda/recenze/. Odfiltruj si kydy o různých „drahých vůdcích“, odfiltruj si „řešení“ a hledej a zvažuj fakta.
0 Nominace Nahlásit |
Z fungování ekonomik/států na světě, si můžeš všimnout, že
ekonomiky moc nefungují. A školství taky extrémně selhávají.
Neučí se tam pořádně, jak ekonomika funguje, jak by měla fungovat, jaké
má prinicpy, nerozebírají se tam školy, směry, klasická a „rakouská“
ekonomie, nezaměřují se na liberální ekonomii ani její autory. Jede se
podle učebnic, něco se naučí zpaměti, pak test/zkouška a pak to můžou
zapomenout.
To, co se studenti odnesou, jsou nějaké počty, postupy (v nesmyslných
záležitostech), zbytečné vzorečky, pár účetních operací a podobné
cypiny.
Školství (i jednotlivá ministerstva), celé vlády, ekonomiky,… vše
funguje docela na prd. Ekonomika silně regulována (i v těch
„největších“ kapitalismech), omezována, řízena, všelijak je do ní
zsahováno, vysoké daně (a spousta daní), složitá a obří byrokracie,
všeobecná složitost, nesmyslná nařízení, poplatky, „ochrana“
trhu, atd.
Upravil/a: Disraeli
0 Nominace Nahlásit |
Drap | 8223 | |
led | 4069 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2778 | |
zjentek | 2724 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |