Pomalost (vč. požadavku na zaplacení), neochota, neprofesionalita.
1Kdo udělil odpovědi palec? ŽivotJeSrand
před 3171 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
když nejsou uctiví a dělají dojem že nemají čas vyslechnout co zákazník chce
0 Nominace Nahlásit |
Leckde nemají oblečení odpovídající statusu obsluhy a bez dlouhé zástěry je nemožné obsluhu rozeznat od běžného hosta. V lepších, dejme tomu hotelových restauracích tomu asi tak není, já mám na mysli normální podniky, kavárny, cukrárny, pizzerie apod.
0 Nominace Nahlásit |
Nelze paušalizovat. Někde nemám výhrad, někde bych je na minutu vyhodil.
0
před 3171 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zejména v Praze mně vadí, že obsluha není ochotná ztlumit hudbu.Nevím
co jim kde hraje, ale když jdu do retsurace, tak si chci s tím kdo jde se
mnou popovídat a ne překřikovat hudbu.
Ve vesnických hospodách toto není, proč to nejde i v Praze?
Syn je v Praze a několikrát jsem s ním byl na pivu, ale už mně tam nikdo
nedostane.Nejenže jsme na sebe museli řvát (i když v restauraci jsme byli
pouze TŘI!!!!! lidi) a po mém upozornění, že bych prosil ztlumit hudbu, tak
se mně personál ještě vysmál, že prý je to normální.
0
před 3170 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nic. Chodím tam, kde jsem spokojená.
V minulosti snad pomalá či nepříjemná obsluha.
0
před 3170 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
pro Kepler
Pomalost při placení?Já to vyřešil tak, že když do pěti minut nikdo
nepřijde, tak se zvedám a odcházím.Máš vidět, jak se najednou číšník
objeví s účtem, respektive chce abych zaplatil.
Drap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |