ve zprávách před chvílí hlásili, že firma, která má rekonstruovat
dálnici d1 ještě nezačala s pracemi, protože podloží dálnice je jiné,
než uvádí projektová dokumentace a zadavatel stavby se nedokáže dohodnout
na ceně v souvislosti se skutečnou situací na stavbě. V té souvislosti
ředitelství silnic argumetuje tím, že ostatní firmy řeší podobnou
problematiku s neopovídajícím podložím a údajně si poradili sami.
Znamená to, že firmy které práce provádějí prostě postupují podle
projektu a neakceptují horší podloží a výsledkem bude během pár let
návrat ke katastrofálnímu stavu dálnice?
Doplňuji:
cochee- proč bohužel? ;) to je přece dobře vědět, že šmejdstva žijou
dál a že se nic jentak samo zlepšovat nebude ;) Mě třeba hrozně udivuje,
že stát vynaloží obrovské prostředky na geologický průzkum,
vypracování projektu a projektant tam namaluje jiný podloží a je to
v pořádku a nic se neděje ;) A taky je dost vtipná ta mediální masáž,
která to podává jako že nějaká firma si dovoluje narušovat stavbu ;).
A je to dobrý vědět i s přihlédnutím k budoucnosti. Vezmi si, že
pojedeš za deset let po rozbité a zkroucené d1 a budeš se najednou cítit
podvedený a nasraný. Takhle si to odbydeš hned a až tam za deset let
pojedeš tak ti to ani nepřijde ;)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 4117 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
myslím, že je to firmám jedno a na tom
špatném stavu našich silnic se nikdy nic
nezmění ..
Doplňuji:
tady okolo Pardubic a dál vypadaj
silnice i dálnice po zimě i když je
spravujou „záplatujou“ ohromně
takže jako by nic nedělali to jsou
ty prachy vyhozený rovnou z okna..
spravili tu akorát mosty a ty snad
chvíli vydržej než se rozpadnou a
pár vozovek, kde udělali pár kruháků
kdoví proč ??
Upravil/a: briketka10
0 Nominace Nahlásit |
Asi jsi bohužel udeřil hřebík na hlavičku ☹
Doplňuji:
Bohužel píšu proto: přečti si, cos sám napsal v poslední větě dotazu a
v poslední větě „Doplněna:“ právěže si to neodbydu hned, ale až za
několik let a pochybuju, že se tím někdo bude za těch několik let zabývat
tak, aby to k něčemu vedlo – včetně a hlavně s vyvozením důsledků
pro aktéry.
Upravil/a: cochee
0 Nominace Nahlásit |
Projektanti ti na papír hodí cokoliv. Z vlastní zkušenosti vím, že kašlou na to, aby to odpovídalo realitě, normám aj.
0 Nominace Nahlásit |
Kdyby smlouva mezi státem a firmou byla udělána oboustranně správně, tak už firma letí a dostane to jiná. V dnešní době stavbařské stagnace nic těžkého. Problém tkví v tom kdo komu sypal při podepisování smlouvy a hlavně v tom , že se konečně někdo postavil proti praktikám při provádění státních zakázek !!
0 Nominace Nahlásit |
mosoj- to říkáš dobře a pokud by to mělo vést k nápravě praktik ve stavebnictví a v zakázkách státu zvlášt tak by to bylo dobré. Já ale dost trpím, když vidím, že místo nápravy stát zneužívá sdělovacích prostředků k manipulování nazorů a hlavně nerozumím tomu jak se ostatní firmy, které opravy na dálnici provádějí mohli vyrovnat s jiným podložím
česílko-když jim takovou práci někdo zaplatí tak se na to nedá nic říct ;), Pokud ale ředitelství silnic přizná v televizi, že projekt neodpovídá skutečnosti, měly by z toho snad být ihned vyvedeny důsledky.
briketka10– firmám je to jedno to je pravda, ale za pár let, až se ta dálnice začne rozpadat tak na nich stát bude vymáhat škodu za špatně odvedenou práci ;), ty firmy se budou hájit, že dodrželi domluvený postup a výsledkem bude jenom, že se teď vyhodí hromada peněz z okna
Drap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |