Studený start je start, který proběhl po delší době od předchozího
startu. Prakticky se jedná o odstup několika hodin či dní.
Osobně bych označil start za studený, pokud se při něm zapne sytič.
(zpravidla se spustí zvuk vysavače od motorového prostoru a po cca
1–2minutách přestane hučet.)
0
před 2948 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud teplota motoru po předchozí jízdě klesne na teplotu okolí, každý start je studený. Jedno jestli v létě, nebo zimě. Akorát v zimě je ten start „studenější“ a obtížnější. Souvisí to s odpařivostí paliva a nutné bohatosti směsi při různých teplotách.
0
před 2948 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vážně? A co sytič ovládaný ŘJ na základě čidla teploty vody? Nebo podtlakem? Nastartuješ studený auto, chvíli kromě zvuku motoru je slyšet hučení „vysavače“ a po chvíli přestane. Záleží jak který auto.
Namátkou tady řeší závady automatického sytiče u aut:
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=22288
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=177&t=135719
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=9554¨
Vážně. Jako sytič je označováno přídavné zařízení nebo spíš rovnou součást karburátoru. Moderní auta mají vstřikovací jednotky, karbec tam nenajdeš, jeho funkci zaujímá ona řídicí jednotka, která řídí vstřikování paliva při studeném motoru jinak a při zahřátém taky jinak (konkrétně se to děje množstvím vstřikovaného paliva). Už jsem jel ve spoustě aut, ale ani v jednom jsem si nevšiml nějakého zvuku vysavače nebo něčeho podobného, taky nevím, proč by to takový zvuk mělo vydávat.
Mají to třeba některé vozy opel. V podběhu je motorek, který vhání
do motoru vzduch. Má to údajně sloužit k rychlému ohrátí motoru a
katalyzátoru. Jiný název je sekundární nasávání vzduchu.
Kdyžtak takhle to vypadá :
http://www.partes.cz/cs/?page=hledej&hledat=cerpadlo+vzduchu
Kdyby tě zajímal ten zvuk, napiš, nahraju ho a někam uploaduju…