Nejsem si jistej ale myslím že se začne točit dokola. Kdyžtak to skus
najít na google
.
0 Nominace Nahlásit |
Michal9 má pravdu. Ještě záleží o jak moc kratší. Je-li to nějaká větší míra, letadlo se nahne na stranu s delším (těžším křídlem) a bude se točit dokola. Každopádně pokud s tím rozdílem už letadlo startuje, myslím, že se ani nedokáže v pořádku odlepit od země. Nebo se odlepí a po pár metrech je opět na zemi v „trošičku“ horším stavu, než když vzlétalo.
0
před 4115 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že bude záležet na mnoha faktorech.
Budete-li leteckým konstruktérem, co nejvíce to pilotovi usnadněte 😉
0
před 4115 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
také lietadlá skutočne existujú a lietajú (každé krídlo má iný profil).
ale vy máte asi na mysli, keď sa proste časť krídla odlomí.
no to je vcelku prúser.
záleží najmä na veľkosti poškodenia, pre ďalšie budeme predpokladať,
že nie je fatálne a s lietadlom „sa dá udržať vo vzduchu“, teda že
všetky jeho mechanické časti sú v poriadku a že motory fungujú.
podstatné je udržať rovnaký vztlak na oboch krídlach.
0
před 4114 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Otázka na nic. Je třeba doplnit podmínky za kterých se ptáš.
Letadlo by nelétalo kolem dokola, ale letělo by nakloněné. Jak moc to by
záleželo na poměru vztlaků na křídlech a na účinnosti balančních
křidélek. ( Ne klapek !!!!!!) . Letadlo má mimo směrovky, výškovky a
klapek i balanční křidélka. která pracují v součinnosti se směrovkou.
K vyrovnání vztlaku na levé a pravé straně ( či přetížení letadla na
levou či pravou stranu) se používá ještě fletner !!
Je to malé křidélko na křídlech jejichž nastavením do určité polohy se
vyrovnává naklonění letadla vlivem nerovnoměrného zatížení.
0
před 4114 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek