Ahoj, chtěl bych se zetat, jak pochodit s nahrazením nákladů
u prodejce.
Chtěl jsem reklamovat zboží – poprvé mi to neoprávněně zamítli. Tak
jsem požádal známého co dělá právní poradenství, zda by mi s tím
nepomohl. Nakonec byla reklamace uznána, ale má teď známý nárok na
proplacení alespoň vzniklých nákladů s tou pomocí (chvíli nad tim
strávil, pak mi to i odeslal) – nemyslím nic velkého prostě cca 200, aby
mu to zaplatilo aspoň tu poštu 🙂 .
Děkuju moc všem 🙂
Zajímavá 0 před 3771 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
200 bych pro známého neřešil a dal mu je.
-
Pokud doložíš dokladem náklady na reklamaci, tak ti je musí proplatit.
0 Nominace Nahlásit |
Souhlasím s česílkem …
–
teď je jen otázkou, kdyby to nebyl známý, ale někdo, koho by bylo potřeba
doopravdy zaplatit → myslím, že pokud to bude adekvátní částka úměrná
službám, tak by to mělo být v pohodě (viz ten poradce /cca do těch 400/
nebo potom soudní odhadce …)
0
před 3771 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Musíte se obrátit na toho co reklamované zboží uznal a náhradu nutných
nákladů spojených s reklamací.
Když jim doložíte, že první reklamaci neuznali, ale až po sepsání druhé
reklamaci uznali, máte to nutný náklad. K tomu i poštovné,
cestovné atd..
0
před 3770 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek