Pozornému určitě neunikne, že mezi řadou videí s průměrnou sledovaností řekněme sto tisíc je několik, kde se sledovanost pohybuje mezi jedním a třemi a půl miliony. Přitom videa jsou si velmi podobná, jde stále o tytéž záběry, čili v principu jsou všechna stejná, jako vejce a vejce (jednoduše se ve vysoce sledovaných videích neobjevuje nic extra či neobvyklého oproti „níže sledovaným“ videím). Co je tedy impulsem pro rozhodnutí, kdy se na video A člověk podívá a na video B už nikoliv?>>>https://www.youtube.com/channel/UCOuf_kStlWnhuauw4ce8l-w/videos
Zajímavá 0 před 1111 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Prostě je tam něco navíc. Stejné baby a za jednou se otočíš a druhou ignoruješ. Do duše nikdo nikomu nevidí
0
před 1110 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |