Avatar uživatele
anonym

Co má dělat obsluha hospod a jiných podniků, vidí-li spícího zákazníka, který evidentně překročil svůj střízlivý status?

Probudit a dát najevo nevoli vůči tomu, protože odrazuje ostatní a taky jim bere možné zisky?

Co má sdělit, aby to bylo etické? „Tohleto není noclehárna a tak se běžte vyspat jinam?“

Nebo lepší nedělat nic a ignorovat spáče, protože takový spáč by mohl při pokusu o probuzení špatně vyhodnotit situaci a třeba sáhnout po noži?

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2826 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
gecco

Jak ve které knajpě a jak u kterého hosta…
___
Někdy volá policajty (nebo vlastní ochranku), někdy pečlivého taxikáře a i platí dopravu (a třeba i odnos) hosta domů… Někdy hosta prostě nechá prospat se…
😉
Neexistuje paušální řešení…
😉
___
Jen – „sáhnout po noži“ – takovou hospodu si dost dobře neumím představit…
Tak, jako hospodský chrání své hosty, tak i hosté chrání svého hospodského – a neumím si představit, že někdo v mnou oblíbené knajpě na obsluhu vytáhne nůž (bude třeba jen vyhrožovat) a ve zdraví odejde… Neodešel by…
😉

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
iceT

Onehdy jsem byla se sestrou a s přítelem v Šantovce a chtěli jsme se najíst. Hromada lidí, všechny stoly obsazené a hle, u jednoho stolu stranou ostatních si takhle jeden unavený, ne moc čistě oblečený panáček podřimoval a nikdo s tím nic moc nedělal.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek