Je to metoda stálého zvyšování kvality výroby, který vznikla v japonské Toyotě. Asi má hodně do sebe, protože se Toyota postupně stává největší automobilkou na světě. I v ČR ji používá hodně výrobních podniků, zpravidla se zahraničními vlastníky.
Podstata je v tom, že do řízení kvality je zahrnut každý zaměstnanec. Zaměstnanci pravidelně podávají návrhy na zlepšení efektivity práce, většinou úplné drobnosti, ale celkový efekt je pak velký.
0
před 5515 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kaizen je původně japonská filosofie managementu spočívající v stálých malých zlepšeních, za která jsou zodpovědni všichni pracovníci podniku, důraz je kladen na kontrolu kvality a zlepšovatelství
Zdroj: http://business.center.cz/business/pojmy/p1783-kaizen.aspx
0
před 5515 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek