Včera večer jsem si objednal na jistém inetovém obchodě zboží za cca
800 Kč s platbou převodem a předem. V zápětí jsem dostal potvrzení
objednávky.
Dnes ráno jsem měl emailu vystavenou fakturu. V 09.30 jsem fakturu převodem
zaplatil v inetovém bankovnictví s dnešní splatností.
V cca 10.30 přišel od obchodu email že platba je připsána na účet a
ještě dnes zboží posílají.
Je pravdou že účty byly u stejné banky, přesto z mého pohledu
vynikající služba a spolupráce. Rychleji to snad ani nejde!
Máte někdo také podobnou zkušenost ?
Doplňuji:
O uskutečněných platbách jsem byl informován SMS a o poslání zboží
emailem. Co víc si přát.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Drap, Damiana před 4469 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak by měly fungovat všechny služby. Mám obdobnou zkušeniost. Nerad platím něco předem. Objednal jsem si na dobírku a druhý den jsem zboží měl. Stejně mne překvapilo, když jsem přes naši službu objednával zboží z USA. Během deseti dnů jsem měl zboží doma. Taky na dobírku.
0 Nominace Nahlásit |
Mám podobné zkušenosti. Zboží přes internet si objednávám docela
často a (až na jednu výjimku!) jsem byla spokojena. Rychlé jednání,
okamžité kontaktování mé osoby, zásilku jsem obdržela do druhého dne,
dokonce na přesně stanovenou hodinu, osobně. Ke zboží navíc občas dostanu
i malý dáreček. Někdy zase slevu na další nákup. Je příjemné, když
něco tak funguje…
… No, ale teď ještě aby ti došlo přesně to, co sis objednal…;-)
0 Nominace Nahlásit |
Mám již vyzkoušené obchody a zkušenost naprosto stejnou. Tedy až na to, že platím většinou při převzetí. Stejnou zkušenost mám s PPL, kterou volím pro dodání zboží již v obchodu. Dodržují termíny, cca hodinu předem volají na mobil a přivezou třeba do hospůdky, pokud tam jsem ))
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek