Objednal jsem si mobil ve stredu ve 21 hodin. Píší tam, že 24 hodin trvá vyřizování a pak 24 hodin dovoz kurýrem. Měl bych vytrvat dnes do devíti hodin nebo se zeptat na ten email, kterym mi prisla ta objednávka? Zítra odjíždím a potřebuji ho. Co byste dělali vy?
Doplňují : Dopadlo to tak ,že to přišlo až za 3 dny od domluveného dne
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? autacek před 2672 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zeptej se nebo zavolej, za to nic nedáš a budeš vědět na čem jsi. Také se ale může stát, že v pátek v podvečer ti nikdo neodpoví.
Upravil/a: quentos
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, briketka10, Altair-AC
před 2687 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Brzká doba doručení je častým lákadlem obchodníků, i když tomu tak v reálu vůbec nemusí být, je to jen psychologická hra na získání zákazníka. Tak že než budeš mít mobil doma na stole, nikdy si nemůžeš být jist, i kdyby ti tvrdili, že již zboží odeslali 😉. Je vyzkoušeno, že každý natěšený zákazník to už tu chvíli raději vydrží, než by hledal jinde. No a třeba budeš mít opravdu štěstí, zboží měli opravdu skladem (ne skladem u dodavatele) a mobil už je na cestě a večer budeš telefonovat. Dej vědět jak to dopadlo.
2Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, Altair-AC
před 2687 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V otázce uvádíš, že 24 hod. trvá vyřizování a pak 24 hodin dovoz kurýrem. To je tedy spolu 48 hodin. 🙂
0
před 2687 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak to buď rád, mě zboží poprvé doručené po deklarovaných 24 hodinách při druhé objednávce dorazilo za tři týdny.
0
před 2671 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek