15. 4. 2010 jsem si ve zdravotnické prodejně koupila zase opět po delší době zdravotní pantofle, vydržely 3 měsíce a začaly praskat pásky v ohybu, vyměnili mi je za jiné dne 18. 8. 2010. Jenže tyto mi vydržely opět cca tři měsíce a začaly mi opět prskat pásky v ohybu, jenže nyní při reklamaci mi nebyla uznána a prý je to normální, že koženka při ohybu praská. Prý nezáleží jestli ji nosím tři měsíce nebo rok a tak nárok na reklamaci mi zamítli. Zdravotní boty ze speciální prodejny za 360,0 Kč mi vydržely pouze tři měsíce, což je docela síla – luxus, který si nemohu dovolit kupovat každý tři měsíce. Poradíte co dál?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5082 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Myslím,že byste měla nárok zboží reklamovat třikrát,podle reklamačního řádu, aspoň to tak vždy bylo.
Také si kupuji zdravotní pantofle, avšak kožené, věřte,že se to
vyplatí -nosím je třeba 2 roky -jsou dražší, ale kvalitní,hlavně kůže
se povolí podle nohy.
Já bych trvala na reklamacipodle reklamačního řádu a po té bych si
připlatila na kvalitnější zboží.
0 Nominace Nahlásit |
Kupuju pantofle v trznici a vydrzi mnohem dele..Vymluva „ze je to normalni“ fakt normalni neni..vztahuje se na ne normalni zarucni lhuta.Ale pockejte na Standu az se pripoji,ten Vam da odbornejsi odpoved
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek