Avatar uživatele
anonym

Co dělat, když mi nebyla uznaná reklamace pantoflí?

15. 4. 2010 jsem si ve zdravotnické prodejně koupila zase opět po delší době zdravotní pantofle, vydržely 3 měsíce a začaly praskat pásky v ohybu, vyměnili mi je za jiné dne 18. 8. 2010. Jenže tyto mi vydržely opět cca tři měsíce a začaly mi opět prskat pásky v ohybu, jenže nyní při reklamaci mi nebyla uznána a prý je to normální, že koženka při ohybu praská. Prý nezáleží jestli ji nosím tři měsíce nebo rok a tak nárok na reklamaci mi zamítli. Zdravotní boty ze speciální prodejny za 360,0 Kč mi vydržely pouze tři měsíce, což je docela síla – luxus, který si nemohu dovolit kupovat každý tři měsíce. Poradíte co dál?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5082 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanulka11

Myslím,že byste měla nárok zboží reklamovat třikrát,podle reklamačního řádu, aspoň to tak vždy bylo.

Také si kupuji zdravotní pantofle, avšak kožené, věřte,že se to vyplatí -nosím je třeba 2 roky -jsou dražší, ale kvalitní,hlavně kůže se povolí podle nohy.
Já bych trvala na reklamacipodle reklamačního řádu a po té bych si připlatila na kvalitnější zboží.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mojitek

Kupuju pantofle v trznici a vydrzi mnohem dele..Vymluva „ze je to normalni“ fakt normalni neni..vztahuje se na ne normalni zarucni lhuta.Ale pockejte na Standu az se pripoji,ten Vam da odbornejsi odpoved

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ReHu

Buď ČOI nebo DaS.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek