Koupili jsme Felícii, která má u nárazníků a kolem prahů lepené chrániče. Na jednom boku se chránič na prahu odlepuje. Může někdo poradit čím ho přilepit zase, aby držel? Zkusili jsme silikon, to nedrží. Je strach aby časem při jízdě i neupadl. Strhnout je nechceme, přecijen to trochu chrání před korozí, auto se kupovalo starší.
Zajímavá 0 před 2713 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Silikon není vhodný. Důkladně očistit a použít nejlíp chemoprénový Pattex https://tmely-silikony-lepidla.heureka.cz/pattex-extrem-chemoprenove-lepidlo-120g/#
0 Nominace Nahlásit |
Silikon ne, vhodnější bude nějaké rozpouštědlové chloroprenové lepidlo na gumu. Zkus třeba Unilep RS1 a nezapomeň na důkladné očištění, nejlépe čistým benzínem.
0 Nominace Nahlásit |
Já bych použil lepidlo mamut https://www.google.cz/search?q=mamut+lepidlo&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&ei=kTs0Wd-HI8rR8geBr7-4Aw
je cenově nejpřijatelnější a ma širší využití než kdybyste použil
jine lepidlo k tom učelu.
a z osobního názoru ty plastové lemy nechrání před korozi, Spíše ji
podporují. hodně lidí si je tam dávají před technickou protože je to
levnější než vyvařeni ochrana před korozi atd.
0
před 2713 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já bych taky jako Kepler koupila chemoprénové lepidlo Pattex. Zrovna jsem koupila v OBI Pattex Super fix – 50 gr za 59 Kč. Pattexem spravuju kde co.:-) Ale chemoprénové by v tomto případě bylo asi lepší.
0
před 2713 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Chemopreny jsou pro tento účel dobré, já však v poslední době preferuji spíše Den Brave – Mamut glue. Je to lepící tmel, v barvách transparent, bílá, nebo černá. „Pistolová tuba“ 290 ml za 160–190,– Kč. Dobře se s ním pracuje, lepí plasty, kovy, gumu, dřevo, keramiku, sklo, polystyren a to vše i na lakované povrchy. Ale musí jít o větší plochy, ne tenké spoje. Ale ty neslepí ani chemopren. Oproti chemoprenu má velkou výhodu, že se s lepenými plochami dá pohnout i po spojení (což u chemoprenu možné není). A rovněž vyrovná nerovnosti lepených ploch. A má rovněž „kontaktní“ schopnosti, obdobné chemoprenu, takže po spojení nebývá nutno plochy zafixovat. A další dobrou vlastnost oproti chemoprenu- poměrně snadněji se odstraňuje ze starých spojů.
Upravil/a: Jiří Bohumil
0
před 2713 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já vím, že ten „chránič“ kolem prahů apod. není ideální, ale
takto se auto kupovalo s nimi. Nejlepší by bylo je všechny oddělat, ale zas
by po nich zůstaly „fleky“. Auto se koupilo před rokem pro
začátečníka, s novou STK, že ty 2 roky vydrží a pak se uvidí. Bez
problémů s ním absolvoval každodenní ježdění do školy.
Chemoprén už použili jednou na lepení dalších těchto „ochran“
u zadních dveří a tuším i prahu. No zkusí to tedy ještě jednou. Dík
za snahu poradit
carlosbomber: nejde o lepení plastu. Dřív (i u Felicií) se požívala opravdu guma a na tu je nejvhodnější chemopren. Mamut je dobrý na jiné věci.