Včera jsem byl objednán na sono vyšetření srdce v 10:30 hod. V daný čas jsem byl zvážen a postoupil EKG zaplatil 30 Kč a byl odkázán do čekárny. Ve 13:30 jsem byl vyzván k vyšetření ultrazvukem a v 13:45 jsem naštvaný odešel domů. Nevím jaké kdo máte zkušenosti, ale ptám se upravuje nějaká vyhláška, která upravuje časovou prodlevu vyšetření při objednání na stanovenou hodinu? 3 hod. mi připadá absurdní, kdyby mě objednali na 13:15 tak jsem tam mohl strávit max. 0,5 hod. Připadá mi,že si neumějí práci zorganizovat a na lidech jim moc nezáleží. Když jsem měl námitku na dlouhé čekání, sestřička se ohrazovala velkým počtem pacientů, ale že si je objednají už nebrala v potaz.
Děkuji za Vaše reakce.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, IK, anonym před 4635 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ono je to , bohužel, tak, že objednání na čas je víceméně
orientační.
Stačí, aby technika na chvíli zazlobila a je celý denní harmonogram
v háji. Do toho ještě přijde pacient, který vyšetření z nějakého
důvodu pozdrží a zase vzniká časový problém.
Vyhláškou dodržování objednacích hodin ošetřeno není.
Souhlasím ale s tím, že strávit u lékaře na dvou vyšetřeních půl
dne, je při nejmenším hodně nepříjemné.
Často mne v podobné situaci napadá, jestli by systém „jak kdo příjde“
nebyl rychlejší.
Ještě je tu jedna možnost, a to uhradit si přednostní vyšetření. Tam
byste potom čekat 3 hodiny nemusel. Ne všechna pracoviště zdravotnictví
však mají tuto službu zavedenou.
Na závěr bych ještě podotkla, že mně se většinou více než o 1 hodinu
čas objednání a ošetření nebo vyšetření nelišil. Tak dlouho to bývalo
jenom u oční lékařky, kam chodívali pacienti i mimo pořadí a
objednání.
0 Nominace Nahlásit |
Ono asi jak kde, manžel byl včera na ECHU a říkal si půjdu dřív a počkám a než se usadil tak ho volali a to bylo o víc než 1/2h dřív …takže je to různé
0 Nominace Nahlásit |
V nemocnici mají na vyšetření přednost pacienti, kteří tam leží. Tak postačí, aby lékař naordinoval v ten den pár pacientům stejné vyšetření a hned je skluz. Ale některé pojišťovny mají s některými lékaři smlouvu, že musí pacienta ošetřit do půl hodiny, třeba pojišťovna HZP.
0 Nominace Nahlásit |
Čekalo se vždycky, často se člověk nedočkal. Objednání to řeší jen částečně a je to určitě zlepšení, ale vzhledem k lidskému faktoru nemůže být dokonalé. Určitě tě bez problémů objednají znovu, protože na odcházení pacientů budou připravení.
Nedávno jsem s mámou 88let, byla na denzitometrii, nedávalo mi smysl proč ji tam ženou, když je jasné že bude mít silnou osteoporózu všude, říkala jsem si že se jim to asi hodí do nějakého průzkumu. Máma nechodila, takže jsme jeli za 300,– taxíkem, dorazili včas, poseděli tak 15 min a pak vylítla doktorka ať se ani nezouvá že musí předat pracoviště…zpanikařila jsem a začala se rozčilovat že to ne, ať ji vyšetří pořádně…máma celá blažená že se jí někdo zastal ani nedutala. Po chvilce se ukázalo že zouvání na přístroj stejně není třeba…ale mě z toho mohlo trefit.
0 Nominace Nahlásit |
Podobný pohodový den prožívám poslední dobou každý měsíc.Objednání na 8.00 h,jsem ráda,když z ordinace vycházím okolo 15.00 h.Jelikož na kontroly dojíždím,znamená to odchod z domova v 06.30 a při troše štěstí návrat kolem 17.00 h.K tomu ještě slyším,že „vzhledem k plné čekárně pacientů není čas na přečtení zpráv z doplňujících vyšetření“.S malichernostmi bych si ani nedovolila obtěžovat (jde o stav po úrazu který zavinila jiná osoba).Na poplatek jsem pochopitelně upozorněna okamžitě.I taková jsou práva pacientů:potřebuješ-li nás,musíš si počkat.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |