ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? tom004, anonym, anonym, Kamionacka09 před 4336 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tam to řidič nemůže nijak podstatně ovlibnot, kolik se spotřebuje. A domů si ji zatím nikdo nenosí. Takže ztráty jsou zanedbatelné.
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, lukas.zmizik
před 4336 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Bylo by zajímavé nechat spočítat, kdy je finančně úspornější vypnout motor a kdy jej při čekání nechat běžet.
Ono nejde jen o ekonomické hldisko, ale i technické hlediska. Vychladlý studený motor startuje těžčeji, než zahřátý.
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, lukas.zmizik
před 4336 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To víš, že jo. A od nového roku budou mít k ruce pomocníka, který tu „přebytečnou“ energii sršící na sběrnách bude, v rámci úspor, lapat do izolovaných košíků, aby se mohla využít v případě krize, nebo jiných katastrof. Například, kdyby si naši zákonodárci potřebovali finančně přilepšit. :))
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, lukas.zmizik
před 4336 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To by museli mít v tramvaji elektroměr, na druhou stranu by museli odečítat rekuperaci při brždění, takže tam to asi zjistit nejde.
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, lukas.zmizik
před 4336 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je dobrá otázka. :) Už vidím, jak by se do toho hrnuli, kdyby měli platit při dnešních cenách takový odběr. :D Samozřejmě že ne.
1Kdo udělil odpovědi palec? lukas.zmizik
před 4336 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dědvševěd: kupodivu, tramvaj má elektroměry a dokonce jak pro odběr, tak pro rekuperaci, u trolejbusů nevím.