Juro těžko odhadnout brzdná dráha je velmi různá na př. u BMW, kamionu nebo rychlíku.
0 Nominace Nahlásit |
Ano, pokud by to systém ETCS (European Train Control System) dokázal, mohlo by to mít velký dopad na zvýšení bezpečnosti železniční dopravy. Ovšem, technologicky je takové řešení velmi náročné. Nejen kvůli detekci osob na kolejích (která musí být extrémně přesná a spolehlivá), ale také kvůli nutnosti rychlé reakce a zastavení vlaku, což je vzhledem k velké hmotnosti vlaků a vysokým rychlostem velmi těžké. Navíc, takový systém by mohl vyvolat mnoho falešných poplachů, např. kvůli zvířatům na kolejích nebo jiným překážkám, které by neohrožovaly bezpečnost jízdy.
Nicméně, jakákoli technologie, která by mohla přispět ke snížení počtu nehod a zvýšení bezpečnosti na železnici, by určitě byla ku prospěchu. Tento tip technologie by však ještě určitě vyžadoval mnoho výzkumu a vývoje.
0
před 2 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
elkon: To není překážka, akorát by se to, potom, nerealisovalo u nás, ale realisovaly by to Korejské státní železnice, s výjimkou trati Pyongyang – Beijing, na které je traťová rychlost 100, a když je dostatek proudu, tak se i tou traťovou rychlostí jede! Ale na ostatních tratích se nejede rychleji než 30–40, výjimečně, ale opravdu jenom výjimečně, 50, no a to by systém zvládl.
No ne, protože do Země jitřní svěžesti se chystá zdejší „Vévoda“, a jak on všude zavazí, a všude se potuluje, tak je dosti pravděpodobné, že bude kvalitně zavazet i na železniční dopravní cestě Korejských státních železnic. A nechceš, aby ho penálisovali tam a měli s tím vydání značná, že jo? Navíc, tady by mohl i chybět, takže ETCS by se Korejským státním železnicím rozhodně hodil!