Dnes se ještě zřejmě bojuje o minimální poruchovost aut, ale jsou už i u aut známé nějaké první případy či vlaštovky. Kromě Japonska. Čína jich má vyrobených tolik, že by mohla s nimi zásobovat celý svět.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? orwell před 1725 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ty se tem odjakživa dávají a děje se to i dnes. Čím novější auto, tím složitější, tím je větší šance že se něco posere a tím víc metráků navíc. O ceně nemluvě. Dřív Š 120 vážilo max 900 kg, dnes je auto srovnatelné třídy o 50% těžší. Ale i takový malý motocykl Simson z NDR s elektronickým zapalováním už dnes nejezdí ani jediný, zatímco podstatně starší Jawy jezdí dodnes. V případě NDR to ale nebylo záměrné kurvítko, nýbrž impotence výrobce.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Netřeba. Stačí zakázat vjezd aut s tím kterým pohonem sem tam do nějakého města… Víš, co je v Německu zmařených investic?
0 Nominace Nahlásit |
Přímo dávat kazítka je už málo sofistikované a tak se výrobci asi budou orientovat na taková konstrukční řešení, která už svoji podstatou kurvítky jsou. O některých takových věcech se psalo např. zde: https://www.garaz.cz/clanek/kazitka-v-aute-21003244?source=sauto
0 Nominace Nahlásit |
Kepler: souhlas s tím, že auta jsou stále složitější. Nesouhlas ale s nárůstem váhy. Naopak u e-aut hraje váha dost velkou roli. Takže spíš je kdejaký bazmek dělá z lehčího materiálu (coč opět mlže způsobovat jeho „kurvítkovost“).
Keplere, mýlíš se. Poslední rok dělám v „NDR“ (před tím dva roky v Estonsku, před tím… už ani nevím… celá Evropa) a simsony tu potkávám. Místní je k místní dopravě po nejbližším okolí stále užívají. Ale nevím, jestli s magnetem, nebo elektronikou.
No, já Simsona u nás neviděl nejmíň 15 let, možná se náhradní díl u nás nedá sehnat. Soused jezdil na Simsonu 50 ccm asi tak dva roky…