Avatar uživatele
_136

Budou mít podle vás tramvaje na václavském náměstí dopravní efektivitu?

nebo je to negativní postup ohledně znovu zavedení tramvají… děkuji

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 131 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
zjentek

Utopit prachy. Hledat v tomto kroku cokoli jiného bude pouhým šílenstvím nedozrálého, konzumního či podobně postiženého šílence.

Možná nějaká babička, nebo jiný, takto o holi, ochotně využije.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Myslím, že by se peníze daly využít lépe. Na Václaváku jsou blízko sebe tři vchody do dvou přestupních stanic metra a tramvaje uprostřed, takže dopravní obslužnost je výborná. Naopak tramvaje budou zdržovat na magistrále a nové stropy nad podchody budou velkým výdajem.

Upravil/a: Hlada

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Emefej

Hlavním přínosem má údajně být odlehčení tramvajím v Ječné a Žitné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Myslím, že budou mít efektivitu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aliendrone

Muehehehe, pamatuji, jak s VELKOU SLÁVOU ty koleje odstraňovali. To bylo „moudrých keců o prospěšnosti“ tohoto počínání, stejně jako dnes. ☹

NJN, ale budeme první na světě, kde mají tramvaje koleje ze zlaté slitiny. A navíc budou levitovat půl metru nad nimi (aby se neošoupaly 😉 ), uvnitř budou bazény se saunou a tak vůbec. PŘINEJMENŠÍM, když ten cca JEDEN km tramvajové trati bude stát jeden a čtvrt MILIARDY!! (podotýkám, že jde o Prahu, tedy žádný brutus terén (nutnost tunelů či obecně drastických terénních úprav)

A perlička na závěr – bude to rozkopané 3 ROKY! Číňané by to zmákli za 3 týdny, ale do toho jim počítám 14 dní dovolené. 😉 😁 😁

Bože, jak já tu Pirátskou pakáž nesnáším. Kam se hrabou „tradiční šmejdi“. Kdo mi nerozumí, tak ať se projede dnes po Olšanské. A podívá se CO tam vemeno Hřib zpytlíkoval. No ale hlavně že je tam hned vedle přechodu pro chodce i přejezd pro cyklisty (s vlastními pidisemaforky). JJ, už to dokonce jeden frajer natáčel časosběrem – za CELÝ DEN to nepoužil ani jediný cyklista. ☹

Protože Hřib nemá nadarmo přezdívku „dopravní katastrofa“, tak jsem spíše skeptický (viz poznámka Hlady ohledně přejezdu magistrály u Muzea).

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Emefej

alien > tohle není hřibovina, to se schválilo už za Béma v roce 2005, potom se jenom 19 let vyřizovala stavební administrativa.

Avatar uživatele
aliendrone

Emefej>>> JJ, teď s odstupem vůbec nechápu, že mě hned nenapadlo, že „TAK ZÁVRATNĚ RYCHLE“ (aby to mohl Prašivka stihnout) to u nás NEJDE. 😐

Avatar uživatele
Pepa25

Emefej: pokud vím, tak Pražáci mají poučku, že „Lenin a tramvaje jsou vJečný“, v Žitné jsou jen auta.

Avatar uživatele
Emefej

Samozřejmě máš pravdu, tyhle obilné ulice jsem si vždy pletl, a to jsem rodilý Pražák. Stařecká demence nastupuje.

Avatar uživatele
elkon

Zjentek, když o tom nic nevíš, tak do toho nekecej. A drž se toho svého „prdelákova“.

Avatar uživatele
zjentek

Elkon, napsal jsem jen to zásadní.

Nový příspěvek