Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

do snížení počtu smrtelných nehod na silnici se promítne spíš masivní zavedení autonomního řízení aut spíš než tyto regulace rychlosti. Spíš bych začal tlačit na masivní podporu dalšího vývoje autonomního řízení. A posléze i vynucování autonomního řízení v určitých oblastech kde je střet s chodci pravděpodobnější a kde je se ukáze manuální řízení jako zbytečné riskování s nepozorností řidičů a v důsledku se životy.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
dubraro

To je tak hloupé, že je dost pravděpodobné, že to politikové prosadí. Měření rychlosti na padesátce už nevynáší, skoro nikdo nepřekračuje. Taky se pěkně zvýší emise, když všechna auta pojednou na jedničku a ekoteroristé budou mít žně.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Doufám, že ne. Při 30 se budou řidiči nudit v kolonách, což povede k projevům únavy a u některých nervozity a to povede k dalším rizikům. Je fakt, že chodec odhozený autem při rychlosti 30km/h nejspíš přežije, možná i úplně bez zranění. Chodec přimáčknutý autem ke zdi ale bez zranění rozhodně nebude.

Navíc při této rychlosti se dá očekávat vyšší koncentrace zplodin ve městech.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kepler

Takové plošné snížení rychlosti považuju za blbost. Setkal jsem se s velmi malým počtem úseků silnic, kde by to bylo oprávněné a naopak přibývá takových, kde by se mohlo jezdit i 80. Značení by se zkrátka mělo dávat takové, které respektují místní konkrétní podmínky. Lepší než vyrábět milióny nových značek by bylo investovat do bezpečnostních opatření, např. zábradlí, osvětlené přechody apod.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Muffz

Co si o tom myslet, naprostá hloupost. Já jsem spíš pro zvýšení na 60km/h. Podle mě by sice při 30km/h byla zvýšena bezpečnost chodců, ale zvýšilo by se obecně paradoxně riziko nehod. Často u nehod nejsou problémem řidiči, co jezdí větší rychlostí, ale ti, co jedou pomalu, protože se bojí provozu, a od kterých člověk nikdy neví, co čekat.

Nehledě na to, že chodci jsou až moc spoléhají na to, že auto vždy zastaví, nedívají se doleva doprava, čumí do mobilů a až na poslední chvíli jednou nohou na přechodu se rozhlédnou, jestli náhodou nejsou krok od smrti.

Spíš to vidím na nějaký tunel s výrobci dopravních značek, dávat tu padesátku na začátek obce a za každou křižovatku, aby se zachovala logika (což by většina obcí podle mě udělala), bude dost nákladné.

Už tak projíždím často přes vesnici, kde je zóna 40km/h, půlka lidí jezdí 50km/h a druhá půlka tvoří kolony přes půlku dědiny.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Nemyslím si nic. Je to zbytečné. Nikdo z nás to neovlivní. Pokud to schválí, tak budeme jezdit 30, pokud ne, zůstane nám 50.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cukrar

Nesmíte všemu věřit.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mc Merkurion

… když zapřáhnem ty voly, co to vymysleli, tak to stejně rychlejc nepojede …

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
orestez

Nekonečné kolony vozidel v obcích. Třeba zde http://www.slav­kov.cz/uzavir­ka-obchvatu-slavkova-prinese-dopravni-zmeny-ve-meste/
se mi zdá, že město už není pro lidi, ale pro auta. 30 km zní jako dobrá pohádka, možná pro elektromobily. Jak pojedou zásobovací vozy? Pojedou? A ten smrad z pomalu jedoucích aut..

před 2417 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek