Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 5.duben 12:16

Jakým způsobem zaslat email, aby vše nasvědčovalo tomu, že byl poslán z téže schránky, do které přišel?

Počítače a internet – Ostatní počítače a internet

Platí v případě, že tuto poštu si z vlastní schránky nepošle samotný její držitel jaksi sám sobě. Přesto však poštu ze své vlastní schránky obdrží do sekce doručených, případně do sekce hromadné či spam.

Jakým způsobem zaslat, aby vše takto vypadalo?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 5.duben 18:36

Jakým způsobem zaslat email, aby vše nasvědčovalo tomu, že byl poslán z téže schránky, do které přišel?

Počítače a internet – Ostatní počítače a internet

Platí v případě, že tuto poštu si z vlastní schránky nepošle samotný její držitel jaksi sám sobě. Přesto však poštu ze své vlastní schránky obdrží do sekce doručených, případně do sekce hromadné či spam.

Jakým způsobem zaslat, aby vše takto vypadalo?

Jde o to, že jsme do naší emailové schránky obdrželi email z téže naší schránky, ketrý jsme si neposlali. Zajímavé je, že email spadl do spamu, přestože jde o zprávu z naší schránky kterážto sama sebe chápe jako důvěryhodnou (pánč je tak nastavena). A ano, schránka je naše, protože když na zmiňovaný příchozí email ve spamu odpovím, odpovím zase sám sobě (adresa je tedy naše, žádný fígl v nesprávném formátu adresy e. t. c., zdržování se podobnými úvahami můžeme obejít).

Tomu úplně tak nerozumím 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️