Odpověděl/a – 1.březen 9:20
Je to člověk, který má vlív, jak píšeš. Někdo, kdo je v něčem známý (v nějakém oboru) a koho lidé sledují a kteří se jím ovlivňují.
Influencer se hodně používá i v ekonomii, v podnikání. Nemusí to
být jen Youtubeři, jak píše Gus_Fring, jsou to prostě veřejně známé
osoby (což můžou být i herci, zpěvácí, politici, aj. známí v oboru,
na instagramu, na fb, twitteru, linkedInu, vlastní show, pořady – např
stand up show/comedy… Hodně populární jsou blogy.).
Influencer taky nemusí být naprosto známá osoba. Je jím i člověk, který
pracuje ve firmě a má vliv na ostatní (na menší skupinu) – na
zaměstnance, popř. obchodní partnery, odběratele,… a nemusí ani v té
firmě pracovat jen jí pomáhat (samozřejmě za mzdu/odměny), propagovat ji.
Ovlivňuje trh, zaměřuje se na určité zákazníky. To se označuje jako
Influencer marketing.
Proto cizí pojem, používá se pro označení, které může mít víc definic
a navíc jde říct jedním slovem, než jako: člověk, který má vliv.
Odpověděl/a – 1.březen 9:21
Je to člověk, který má vlív, jak píšeš. Někdo, kdo je v něčem známý (v nějakém oboru) a koho lidé sledují a kteří se jím ovlivňují.
Influencer se hodně používá i v ekonomii, v podnikání. Nemusí to
být jen Youtubeři, jak píše Gus_Fring, jsou to prostě veřejně známé
osoby (což můžou být i herci, zpěvácí, politici, aj. známí v oboru,
na instagramu, na fb, twitteru, linkedInu, vlastní show, pořady – např
stand up show/comedy… Hodně populární jsou blogy.).
Influencer taky nemusí být naprosto známá osoba. Je jím i člověk, který
pracuje ve firmě a má vliv na ostatní (na menší skupinu) – na
zaměstnance, popř. obchodní partnery, odběratele,… a nemusí ani v té
firmě pracovat jen jí pomáhat (samozřejmě za mzdu/odměny), propagovat ji,
vzájemná reklama. Ovlivňuje trh, zaměřuje se na určité zákazníky. To se
označuje jako Influencer marketing.
Proto cizí pojem, používá se pro označení, které může mít víc definic
a navíc jde říct jedním slovem, než jako: člověk, který má vliv.