Odpověděl/a – 24.prosinec 10:00
Přiznávám, že tento obrat nepoužívám, , proto jem se podívala zda to znamená, udělat si radost nejen o Vánocích, jak to beru já. .
"Se slovním obratem „mít z něčeho druhé Vánoce,“ který znamená pořádně se něčemu zasmát, jsem se poprvé setkal před léty v Ostravě. Jakožto Středočech nevím, nakolik je tento obrat tamní záležitostí, ale musím říct, že se mi zalíbil a občas jej používám.
Nyní se najednou objevil reklamní slogan, který též využívá dalších, tedy nikoli těch klasických Vánoc, konkrétně vyzývá lidi k tomu, aby si udělali Vánoce letní. Dle vyjádření manažerky společnosti Alza.cz pro MediaGuru jde o to, aby si lidé v době letního slunovratu, blížících se dovolených a prázdnin vytvořili vánoční náladu. Paní manažerka konkrétně uvedla, cituji: „Kampaň by měla působit na zákazníky jako pobídka k nákupu a věříme, že se k ní postupně přidají i další obchodníci.“
Zdroj: https://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=410064
Více si můžete přečíst v odkazu.
–
K čemu všemu se dá využít reklama, komerční tah nalákat lidí ke koupí
zboží v povánočních slevách … Mohou to být „druhé Vánoce“ v tom
smyslu, že se reklamě zasměji a řídím se zásadou, takovéto reklamě se
vyhýbat.
Odpověděl/a – 24.prosinec 10:04
Přiznávám, že tento obrat nepoužívám. Zajímalo mě, jak to berou jiní. Uudělat si radost nejen o Vánocích – tak to beru já. .Mám Vánoce jen jedny, radost mohu mít i jindy.
"Se slovním obratem „mít z něčeho druhé Vánoce,“ který znamená pořádně se něčemu zasmát, jsem se poprvé setkal před léty v Ostravě. Jakožto Středočech nevím, nakolik je tento obrat tamní záležitostí, ale musím říct, že se mi zalíbil a občas jej používám.
Nyní se najednou objevil reklamní slogan, který též využívá dalších, tedy nikoli těch klasických Vánoc, konkrétně vyzývá lidi k tomu, aby si udělali Vánoce letní. Dle vyjádření manažerky společnosti Alza.cz pro MediaGuru jde o to, aby si lidé v době letního slunovratu, blížících se dovolených a prázdnin vytvořili vánoční náladu. Paní manažerka konkrétně uvedla, cituji: „Kampaň by měla působit na zákazníky jako pobídka k nákupu a věříme, že se k ní postupně přidají i další obchodníci.“
Zdroj: https://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=410064
Více si můžete přečíst v odkazu.
–
K čemu všemu se dá využít reklama, komerční tah nalákat lidí ke koupí
zboží v povánočních slevách … Mohou to být „druhé Vánoce“ v tom
smyslu, že se reklamě zasměji a řídím se zásadou, takovéto reklamě se
vyhýbat.