Odpověděl/a – 25.listopad 17:21
Záleží na tom, jakým způsobem jste ji pomohl. Vypočítal příklady, nebo jen naťukl? Morální je pomoct, ale bez podvádění.
Vaše kamarádka i vy byste měli mít na paměti. Neopisujte, nešvindlujte a nepodvádějte!
Vy jste pomohl získat kamarádce lepší známku, ale nikoliv k získání vědomostí. Vždy nebude mít někoho za zády, aby jií napověděl, jak má postupovat, bude se muset spoléhat jen na sebe.
Poskytl jste jí tzv. medvědí službu, známku získala zřejmě podvodem. Měla odevzdat písemku s příklady, které zvládla. Látku se může doučit, s tím jste ji mohl pomoct, pak by požádala vyučujícího o přezkoušení, že se látku doučila.
Šlo spolužačce o to, aby něco uměla, nebo aby získala lepší známku za neznalost? Tomu se říká tzv. medvědí služba.
Odpověděl/a – 25.listopad 17:23
Záleží na tom, jakým způsobem jste jí pomohl. Vypočítal příklady, nebo jen naťukl? Morální je pomoct, ale bez podvádění.
Vaše kamarádka i vy byste měli mít na paměti. Neopisujte, nešvindlujte a nepodvádějte!
Vy jste pomohl kamarádce k získání lepší známky, ale nikoliv k získání vědomostí. Vždy nebude mít někoho za zády, aby jií napověděl, jak má postupovat, bude se muset spoléhat jen na sebe.
Poskytl jste jí tzv. medvědí službu, známku získala zřejmě podvodem. Měla odevzdat písemku s příklady, které zvládla. Látku se může doučit, s tím jste ji mohl poradit, pak by požádala vyučujícího o přezkoušení, že se látku doučila.
Šlo spolužačce o to, aby něco uměla, nebo aby získala lepší známku za neznalost?
Odpověděl/a – 25.listopad 19:53
Záleží na tom, jakým způsobem jste jí pomohl. Vypočítal příklady, nebo jen naťukl? Morální je pomoct, ale bez PODVÁDÉNÍ.
Vaše kamarádka i vy byste měli mít na paměti. Neopisujte, nešvindlujte a nepodvádějte!
Vy jste pomohl kamarádce k získání lepší známky, ale nikoliv k získání vědomostí. Vždy nebude mít někoho za zády, aby jií napověděl, jak má postupovat, bude se muset spoléhat jen na sebe.
Poskytl jste jí tzv. medvědí službu, známku získala zřejmě podvodem. Měla odevzdat písemku s příklady, které zvládla. Látku se může doučit, s tím jste ji mohl poradit, pak by požádala vyučujícího o přezkoušení, že se látku doučila.
Šlo spolužačce o to, aby něco uměla, nebo aby získala lepší známku
za neznalost?
--
Je rozdíl mezi slovy podvod (podvést) – z toho máte užitek, a slovem podvádění (podvádět, nemusíte mít vy užitek, ale někdo jiný, podváděli jste oba učitele. Do tto kategorie patří opisování.
Stalo se, nemůžete změnit, ale nad svým jednáním se zamyslete.