Odpověděl/a – 13.červen 12:43
Příjemnější to možná bylo. A to i vizuálně. Taky ta kola sloužila více k přemístění se z místa na místo či převozu drobných věcí, než k nějakému „závodění“. A v tom bude ten rozdíl. Kdybys s podobnými řídítky jel velikou rychlostí, čuňu by sis rozbil snáz, než s těmi rovnými, který se „tak drží“ právě proto.
Odpověděl/a – 14.červen 10:16
Příjemnější to možná bylo. A to i vizuálně. Taky ta kola sloužila více k přemístění se z místa na místo či převozu drobných věcí, než k nějakému „závodění“. A v tom bude ten rozdíl. Kdybys s podobnými řídítky jel velikou rychlostí, čuňu by sis rozbil snáz, než s těmi rovnými, který se „tak drží“ právě proto.
Už ti někdy „ustřelilo“ přední kolo s tvarovanými řídítky? Mně
ano. A ustřelilo mně i s rovnými. A právě poloha rukou a jejich sklon
blyly rozhodující faktory toho, zda se jede dál, či se přenáší
silniční ekzém.
Doufám, že si správně rozumíme v části „držadla řídítek“, kde
u těch tvých(Stará kola měla držadla řídítek stočená směrem
k tělu) máš palce rukou dole, kdeždo u „rovných“ máš palce naopak
dole.
Nejlépe je zkusit si to v praxi při takových 23km/h.
Osobně z praxe myslím, že zrovna v tomto případě je ergonomie naprosto
v pořádku.