Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.únor 11:58

I hodiny Dějepisu, se upravují. Mění, je třeba to mladé generaci náležitě/správně podat a vysvětlit.
Zatáhnout je do „her“ a scének, v rámci školní výuky…
Horovali zástupci učitelů Dějepisu, část historiků,
před několika lety v televizních pořadech (ČT1).
Tj. pro Pepu a jeho:
„Ve škole se o tom učí.“

Zda to byl/nebyl omyl, nebudu posuzovat.
To se těžko dozvíme.....

V reakci na příspěvek Ametyst, zde,
musím konstatovat: ANO, SVATÁ PRAVDA.

V Plzni, když „rozbili“ Amíci Škodovku a vyprovázeli
německé důstojníky, vojáky, domů, do bezpečí,
ZNIČILI, VYKRADLI, ODVEZLI, ROZBILI, co se dalo.

Nenechají přece něco, válkou zbídačenému městu, lidu, národu, NĚCO, co by jim mohlo pomoci a posloužit
/látky, zboží, auta, nákladní automobily atd.)
Něco, co by jim mohlo posloužit, při poválečném
budování vlasti.
Po rozdělení „válečné kořisti“ mocnostmi, věděli,
že budeme patřit k „Sojuzu“ (už demarkační čára, kterou
američtí vojáci stejně překročili).
Asi i tušili, kam to povede… a jak se bude česká buržoazie/kapi­tál/sedláci chovat k dělnému lidu 😉
A že už v roce 1946 u voleb, získá, kolem 40% KSČ.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.únor 12:03

Zda to byl/nebyl omyl, nebudu posuzovat.
To se těžko dozvíme.....

V reakci na příspěvek Ametyst, zde,
musím konstatovat: ANO, SVATÁ PRAVDA.

V Plzni, když „rozbili“ Amíci Škodovku a vyprovázeli
německé důstojníky, vojáky, domů, do bezpečí,
ZNIČILI, VYKRADLI, ODVEZLI, ROZBILI, co se dalo.

Nenechají přece něco, válkou zbídačenému městu, lidu, národu, NĚCO, co by jim mohlo pomoci a posloužit
/látky, zboží, auta, nákladní automobily atd.)
Něco, co by jim mohlo posloužit, při poválečném
budování vlasti.
Po rozdělení „válečné kořisti“ mocnostmi, věděli,
že budeme patřit k „Sojuzu“ (už demarkační čára, kterou
američtí vojáci stejně překročili).
Asi i tušili, kam to povede… a jak se bude česká buržoazie/kapi­tál/sedláci chovat k dělnému lidu 😉
A že už v roce 1946 u voleb, získá, kolem 40% KSČ.

I hodiny Dějepisu, se upravují. Mění, je třeba to mladé generaci náležitě/správně podat a vysvětlit.
Zatáhnout je do „her“ a scének, v rámci školní výuky…
Horovali zástupci učitelů Dějepisu, část historiků,
před několika lety v televizních pořadech (ČT1).
Tj. pro Pepu a jeho:
„Ve škole se o tom učí.“