Odpověděl/a – 13.listopad 14:16
Každá pohádka má morální poučení. Je několik verzí uvedené pohádky s příběhem to pozádek o tom,. proč se děti dostaly do k lesa a zabloudily. Je třeba si uvědomit, proč děti kradly, jak se chovaly v zajetí, co symbolizuje ježibaba, dále rodiče dětí, či otec, záleží na verzi pohádky. Je třeba přemýšlet, uvědomit si, kdy a proč vznikaly pohádky.
Zpočátku šlo o příběh pro dospělé,. později upravený pro děti, takže má stále co říct dětem i dospělým. chudoba x bohatství, nevinné děti, zákeřná ježibaba.
Krást nejen perník, ale cokoliv jiného je hřích. Myslím si, že chování dětí je logické, pokud děti několik hodin nejedly, asi by brzo okusovaly i kůru ze stromů, takže když vidí jídlo – perníky na chaloupce, nepřemýšlejí, že z cizího se nemá krást. Proto loupají a jedí perníček, tudío dá se říct, že jsou nenasytné, jde o jakési obžerství, tedy jeden ze sedmi hlavních hříchů. Jenže děti si neuvědomují, že za tento čin hrozí smrt., kterou jim připravuje ježibaba, majitelka chaloupky.
Teprve až až je chyht ježibaba,obraz zla, nemá slitování, děti si uvědomí, že je čeká smrt, že krást se nemá. Ale bezelstnost dětí zvítězí nad starou, závistivou a zlou ježibabou , takž děti se svou chytrostí zachrání. Pomůže tomu i eo, že děti spolupracují, přemýšlejí, tudíž tak zabrání ježibabě vykonat hrůzný čin. Uvědomí si, že nenasytnost ježibaby je mnnhem horší čin než jejich krádež.
Pobyt v chaloupce ukazuje, že u cizích lid, kteří mají majetek, í často nenajdou podporu.
Je toho mnohem víc, ale když si pohádku připomenete, měl byste poznat výchovný charakter, že zvítězí chytrost nad zlobou,, spravedlnost vítězí. Záleží na tom, jak se na vám jednotlivé postavy jeví, co dělají správně,či špatně. Proč tomu tak je,
Odpověděl/a – 13.listopad 18:30
Každá pohádka má morální poučení. Je několik verzí uvedené pohádky s příběhem sl rozdíolným příběhem na začátku o tom,. proč se děti dostaly do k lesa a zabloudily. Je třeba si uvědomit, proč děti kradly, jak se chovaly v zajetí, co symbolizuje ježibaba, dále rodiče dětí, či otec, záleží na verzi pohádky. Je třeba přemýšlet, uvědomit si, kdy a proč vznikaly pohádky.
Zpočátku šlo o příběh pro dospělé,. později upravený pro děti, takže má stále co říct dětem i dospělým. chudoba x bohatství, nevinné děti, zákeřná ježibaba., případně rodinné vztahy, zlo způsobí chudoba (děti i – krádež) i najeetek . (ježibasba – dům, pokus o zailtí í dětí).
Krást nejen perník, ale cokoliv jiného je hřích. Myslím si, že chování dětí je logické, pokud děti několik hodin nejedly, asi by brzo okusovaly i kůru ze stromů, takže když vidí jídlo – perníky na chaloupce, nepřemýšlejí, že z cizího se nemá krást. Proto loupají a jedí perníček, tudío dá se říct, že jsou nenasytné, jde o jakési obžerství, tedy jeden ze sedmi hlavních hříchů. Jenže děti si neuvědomují, že za tento čin hrozí smrt., kterou jim připravuje ježibaba, majitelka chaloupky.
Teprve až až je chyht ježibaba,obraz zla, nemá slitování, děti si uvědomí, že je čeká smrt, že krást se nemá. Ale bezelstnost dětí zvítězí nad starou, závistivou a zlou ježibabou , takž děti se svou chytrostí zachrání. Pomůže tomu i eo, že děti spolupracují, přemýšlejí, tudíž tak zabrání ježibabě vykonat hrůzný čin. Uvědomí si, že nenasytnost ježibaby je mnnhem horší čin než jejich krádež.
Pobyt v chaloupce ukazuje, že u cizích lid, kteří mají majetek, í často nenajdou podporu.
Je toho mnohem víc, ale když si pohádku připomenete, měl byste poznat výchovný charakter, že zvítězí chytrost nad zlobou,, spravedlnost vítězí. Záleží na tom, jak se na vám jednotlivé postavy jeví, co dělají správně,či špatně. Proč tomu tak je,
Odpověděl/a – 16.listopad 12:28
Každá pohádka má morální poučení. Je několik verzí uvedené pohádky s příběhem sl rozdílným příběhem na začátku o tom,. proč se děti dostaly do klesa a zabloudily. Je třeba si uvědomit, proč děti kradly, jak se chovaly v zajetí, co symbolizuje ježibaba, dále rodiče dětí, či otec, záleží na verzi pohádky. Je třeba přemýšlet, uvědomit si, kdy a proč vznikaly pohádky.
Zpočátku šlo o příběh pro dospělé,. později upravený pro děti, takže má stále co říct dětem i dospělým. chudoba x bohatství, nevinné děti, zákeřná ježibaba., případně rodinné vztahy, zlo způsobí chudoba (děti i – krádež) i majetek . (ježibaba – dům, pokus o zabitíí dětí).
Krást nejen perník, ale cokoliv jiného je hřích. Myslím si, že chování dětí je logické, pokud děti několik hodin nejedly, asi by brzo okusovaly i kůru ze stromů, takže když vidí jídlo – perníky na chaloupce, nepřemýšlejí, že z cizího se nemá krást. Proto loupají a jedí perníček, tudíž dá se říct, že jsou nenasytné, jde o jakési obžerství, tedy jeden ze sedmi hlavních hříchů. Jenže děti si neuvědomují, že za tento čin hrozí smrt., kterou jim připravuje ježibaba, majitelka chaloupky.
Teprve až je chytí ježibaba,obraz zla, nemá slitování, děti si uvědomí, že je čeká smrt, že krást se nemá. Ale bezelstnost dětí zvítězí nad starou, závistivou a zlou ježibabou , takže děti se svou chytrostí zachrání. Pomůže tomu i to, že děti spolupracují, přemýšlejí, tudíž tak zabrání ježibabě vykonat hrůzný čin. Uvědomí si, že nenasytnost ježibaby je mnohem horší čin než jejich krádež.
Pobyt v chaloupce ukazuje, že u cizích lidí, kteří mají majetek, cizí často nenajdou podporu.
Je toho mnohem víc, ale když si pohádku připomenete, měl byste poznat výchovný charakter, že zvítězí chytrost nad zlobou,, spravedlnost vítězí. Záleží na tom, jak se na vám jednotlivé postavy jeví, co dělají správně,či špatně. Proč tomu tak je,