Moc se bojíš. Otázka je, jestli to chceš, nebo nechceš platit. Pokud chceš, tak zkrátka provedeš víceméně obvyklou platbu kartou po internetu a oni si ji rovnou nastaví jako „opakující se“ a bude se Ti z karty strhávat automaticky dále bez Tvého zásahu, dokud tu službu sám neodhlásíš, nebo dokud se platba nějak nezablokuje (karta bez prostředků, expirovaná karta, blokovaná karta…)
0 Nominace Nahlásit |
Jirko, prostě vyplníš údaje platební karty, ze které, respektive z účtu, ke kterému je přiřazena, pravidelně ve stejný den v měsíci odejde platba. Nedělej problém v tom, v čem není. Platím Netflix již skoro od startu.
0 Nominace Nahlásit |
No jo, no, tak když potřebuješ integraci, tak si o to ale musíš říct!
Tak napiš pánům Voyo a Netflix dopis, ne? Hezky, jak za krále Klacka, zabalíš, zapečetíš, pošleš. A pak jim pošleš peníze peněžním dopisem, jak za Marie Terezie, ne? Dojdeš na poštovní ouřad, koupíš speciální obálku na cenné psaní, vyplníš podací recepis, retour-recepis, abys měl c. k. kvitanci, že ty peníze obdrželi, pak zajdeš, zase, na poštovní ouřad a pošleš.
Nebo jim tam zavolej, pánům Voyo a Netflixovi, že potřebuješ integraci, jestli by Ti neposkytli iAsistentku, jo, nějakou takovou „s hlubokým hrdlem“, s kozama, jak s vozama, a co toho na sobě až tak moc nemá, protože je z chudý rodiny, aby Ti pomohla vyplnit ty údaje na tu platbu. 🤷♀️
Za optání nic nedáš! 😎
Takže: žádný problém, rád poradím, když vím víc! 👌😎😎😎
A, propos, sliboval jsi, že už tady přestaneš chodit. Ne, že bych na to nějak tlačil, nebo tak něco, pouze kulantně připomínám, že by bylo záhodno slovo dodržet, a v nějakém rozumném termínu, třeba: včera! 😃😎😎😎
0 Nominace Nahlásit |